En speciell skattjakt


Igårkväll var de dags för skattjakt i SP. Det var dock inte som alla andra skattjakter utan den var speciell. Lillan hade gjort 8 nya bloggar bara för detta (HUR ORKAR HON). Varje blogg var lösenordsskyddad och vi skulle springa runt med hjälp av ledtrådar för att få lösenorden.

Lillan förklarade allt i detaljerad detalj i ungefär 5 minuter innan hon gjorde 5 olika lag med 4 personer i, dock blev ett lag 5. Jag blev med Esther, Anna och Claudia. Jag önskade de i skype eftersom att vi pratade med ledarna och önskan uppfylld. Jag, Anna och Ess var med i skype och satt och gapade "DET ÄR DÄR DÄÄÄÄR" och ledarna bara skrattade åt oss. Vi var dock för snabba för att de skulle hänga med. Vi la ungefär 10 minuter före alla andra. Våra hjärnor jobbade så himla bra tillsammans. 
När vi kom till sista ledtråden så fanns det bara en karta med streck mellan alla ställen där vi varit, vi skulle hitta ett mönster och rida dit för att hitta skatten. Vi trodde först att vi skulle tillbaka till gröndal, sedan att de stod DC. Men när Lily påminde oss i skype att vi är på en SKATTjakt (den ledtråden fick alla andra med) så kom vi på att de bildades ett kryss på kartan så vi rusade till silon där vi vann. Det var riktigt roligt och Stressigt. Hann inte fota mer än i start och slut. Tack till Lily Rainstorm och Jenny Goldbridge samt alla som fick hoppa in för att vi var så snabba. Riktigt kul! :D
HEJA HEJA HEJA OSS !♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0