Färjorna gömmer sig

När jag skulle åka färja igår så upptäckte jag något konstigt ute på havet, så jag red dit och kollade. Där såg jag en parkerad färja, så jag började luska lite.
Mina misstankar ligger på att de i hemlighet skickar iväg oss med en kanon från deras parkering, dom har ställt in så vi hamnar på exakt en kopia av den båten vi hoppade på som sedan lurar oss att vi har varit på den hela tiden. Frågan är ju bara hur hästarna skulle kunna flyga så långt haha. 

Nejdå, men vi alla vet att SSO alltid gömmer saker - till och med färjorna! :)

Postat av: Amanda Silverfield

Haha xD Smart tänkt där XDD

2014-03-22 @ 20:03:50
Din bloggadress: http://amandasilverfield.horseworld.se/
Postat av: Amanda Silverfield

Det mst ha varit RIKTIGT stora kanoner om hästarna skulle få plats ^^

2014-03-22 @ 20:04:23
Din bloggadress: http://amandasilverfield.horseworld.se/
Postat av: Nico ♥

Haha, ja det är faktiskt rimligt. SSO-teamet gömmer ju som sagt allt möjligt för oss, och det är därför vi hittar buggar :3 Själv hoppas jag lite på en färja-bugg, haha, även om buggar inte är bra så kan dom vara roliga ibland xD Ja, det är okej att kalla mig konstig ♥

2014-03-22 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0