Färjorna har kommit

Idag så kom färjorna till spelet, det hade väldigt många redan listat ut. Dock hoppades jag verkligen på fler hästar. Men uppdateringen var helt okej tycker jag, jag tycker dock att färjor är en onödig grej, men som kan komma till användning. Hoppas på det iallafall, superbra att det är gratis.

De nya kläderna som kom gillade jag skarpt, riktigt snygga. Teamet har blivit hur bra som helst på att designa kläder och utrustning nu. Hoppas dock på en benlindor-uppdatering ♥

Färjorna anläder ungefär hela tiden, vilket jag tycker är riktigt bra.
Åkte första och andra gången med Johanna Highwood från klubben. Jag hade hoppats på att man skulle få se åkturen, men man kan inte begära för mycket.
När man åker får man upp en bild som visar hur långt det är kvar
Dock om man kollar på kartan så får vi nog snart ett nytt område. "Jorvik City" :D

När man närmar sig land så får man se de sista av åkturen, bästa med att åka färjan tycker jag !:)
Vad tyckte ni om uppdateringen?

Postat av: Romina Sunbell

AWESOME!

2014-03-19 @ 16:25:41
Din bloggadress: http://romina.bloggo.nu
Postat av: Cassandra Diamondside

Jag gillar uppdateringen för det går nu snabbare att åka från ett ställe till ett annat! :D

2014-03-19 @ 17:48:19
Postat av: Wirre Weris Drake

Jag tyckte uppdateringen var helt okej, hade önskat fler hästar då jag inte känner att någon av dom som finns tilltalar mig riktigt :p men det kommer väl snart någon jag gillar lite extra :D

2014-03-19 @ 18:33:00
Din bloggadress: http://dragonforce.blogg.se
Postat av: Connie Starfall

HAHAH där är jag x)

2014-03-21 @ 12:45:04
Din bloggadress: http://bloppiee.blogg.se
Postat av: Naomi Catheart

ganska bra ändå ;) det är ju helt super att det är gratis i alla fall cx och jag har ju GÅD som hemstall så då kan det vara skönt att inte behöva rida en lång bir när jag ska till FP ;D

2014-03-24 @ 20:35:02
Postat av: Naomi Catheart

HAHA ;D råkade skriva bir menade *bit xD

2014-03-24 @ 20:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0