Fel i uppdateringen

Under dagens uppdatering kom bland annat detta sminket till spelet, dock så var det nog inte riktigt meningen att det skulle komma. Vissa i klubben samt Emlan hade inte sminket inne hos frisören utan de hade istället ett annat smink som inte jag hade (som tur var inget snyggt). Tyckte det var konstigt och skrev till Heather som var inloggad. Så bra som teamet är så kollade hon upp vad de kunde vara direkt och hittade ett fel. Så det ska dom åtgärda. Dom lovade även att se över om det är möjligt att jag får behålla mitt smink, dock är det inte helt säkert. 

Mer info skulle komma upp någonstans, deras hemsida, fb eller kanske instagram. 

Postat av: Selena Darknight

Det där sminket fanns inte för mig heller. Är inte de lika smink som du hade innan? eller Ser jag bara ingen skillnad? :P

Svar: Nej det är de inte, dålig bild här på det dock
Amanda ~

2014-03-05 @ 15:44:57
Din bloggadress: http://starstableswe.blo.gg
Postat av: Alva

Åh, vad fubb! Det där var så fint! Mitt dröm smink!Jag blev helt kär i sminket på bilden på nyheterna tills jag fick syn på de förskräckliga ögonbrynen och näsan :c

2014-03-05 @ 16:24:38
Postat av: Clara Diamondson

nej vill ha det kvar till lördag!!:(

2014-03-05 @ 17:16:31
Postat av: Jas

jag har nt det där sminket :o jag har et par andra med naturellt läppstift och svart ögonskugga o:

Svar: yes vissa har det och vissa inte. :)
Amanda ~

2014-03-05 @ 19:43:02
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se
Postat av: Ebba Rainson

:o De mst ju ändras!
Haru mailat supporten? :)

Svar: har pratat med dom som jag skrev i texten :)
Amanda ~

2014-03-05 @ 20:09:02
Postat av: jennifer puppybard

Jag tycker att conversen inte blev bra

2014-03-05 @ 20:27:12
Postat av: Alexis Waterstorm

Min kompis och jag satt och diskuterade det där idag då eftersom jag har det och inte hon ;)

2014-03-06 @ 14:43:48
Postat av: Elin Darkbell was here!

Hej, kan inte du live streama snart? :D

Svar: ska försöka!
Amanda ~

2014-03-06 @ 15:20:53
Postat av: Sally Lightningheart

VA?! Jag har köpt det sminket , ska de ta ifrån mig det? I så fall borde man få tillbaka sina sc om man köpt det. För annars har man ju bränt upp sc i onödan!

Svar: det kommer man få isåfall!
Amanda ~

2014-03-09 @ 09:51:00
Din bloggadress: http://sallylightningheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0