Fotografering av headerbild

Idag var det äntligen dags för att fotografera till en riktig header åt SP. Det dök upp runt 20 st som glatt ville vara med. Riktigt roligt.

Vi bestämde oss för att ha några utan häst och några med häst på bilden, för att det inte skulle bli en för lång rad. Och medlemmarna skötte sig riktigt proffessionellt och duktigt så det kändes väldigt lyckat.
Men som med de flesta aktiviteterna så blir det kaos i slutet, inte på ett negativt sätt. När bilden var tagen så såg vi i SP till att Lily tappade några kilon och jagade henne runt i äppellunden. Man kunde se hennes svett droppa ner på marken och tillslut försökte hon gömma sig i en buske, dock så såg hon till att det blev en klump på väggen. 

Alla medlemmar vill ha hem Lilz brainstorm, det är upp till henne hur hon gör. Men vi hoppas på att hon kommer bli en Pärla i framtiden ♥
 
Jag får många frågor kring SP i kommentarsfältet, och dessa frågor kommer inte att besvaras. Alla svar går att hitta på www.shadypearls.blogg.se så jag skickar er dit istället. Tack så mycket för förståelse! :D

Postat av: Claudia Winternight

Psssst, SP Manda :P Fuu ;)
"När bilden var tagen så såg vi i WR till att Lily..."

Svar: OOJJJJJJJ
Amanda ~

2014-03-01 @ 19:56:25
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Madelyn Youngknight

Kul att Lily gömde sig i en buske!!! 😂😅

2014-03-02 @ 09:38:05
Din bloggadress: http://madelynyoungknight.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0