Galoppbana

Det har pågått mycket snack till galoppbanan som vi har idag, Den är ganska liten och har en massor av bråte som bara ligger och skräpar. Jag själv skulle inte kunna kalla det en riktig galoppbana - den blir ju aldrig klar heller. Varje gång ska Baronessan kolla upp varför den aldrig blir klar men INGEN förändring.

Jag älskar verkligen att galoppera i full fart med mina hästar och fota och njuta av deras steg. Det är så himla underbart. Dock så finns det just nu bara stora öppna åkrar och ängar för det just nu. Jag skulle gärna vilja tävla i galopp också mot mina vänner, eller bara springa på en bana för skojs skull. Det skulle ju inte kunna vara så svårt?
Hoppas verkligen på att detta kan hända i framtiden. Vi spelare behöver variation! :D
Denna bilden tycker jag ser riktigt mysig ut, bortsett från säckarna.. ._.

Postat av: Chloe Seacake

Var du vid FP idag? för jag tror att jag såg deeei! O.O CX

2014-03-19 @ 18:43:13
Din bloggadress: http://seacakechloe.blogg.se
Postat av: Capucine Papapoulos

Tycker om Baronessans bana, men saknar verkligen en riktig galoppbana... Tycker att Baronessans kan få vara som den är, men att vi får en ny, riktig galoppbana! :D

2014-03-19 @ 18:45:48
Din bloggadress: http://starstablecapucine.blogspot.se
Postat av: Anonym

Haha varför står du med på RDs väntelista. ^^

Svar: För att jag inte visste hur de skulle gå med SP när jag lämnade RD :)
Amanda ~

2014-03-19 @ 19:39:14
Postat av: Anonym

Hej! Älskar din blogg. Men tycker din blogg alltid kommer vara snowgaze inte baraamandas. Undrar varför du bytte för man har ju fastnat för snowgaze, det blir ju lite konstigt att man bara ändrar namn på sin blogg när man har "många" läsare (tror jag)
Så varför bytte du? :)

Svar: Varför jag bytte har jag förklarat här, http://baraamandas.se/2014/march/valkomna-till-baraamandasse-2.html !:)
Amanda ~

2014-03-19 @ 19:47:39
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

AMNDA DU VANN INSTAGRAM TÄVLINGEN!!!!!!!

2014-03-20 @ 14:43:45
Postat av: Michelle ponystreet

Håller med dig Amanda! Galoppbanan ser mer ut som en betongklump. Ser framför mig en stor galoppbana med nyklippt grönt gräs som underlag, jorvikflaggorna är hissade och det finns sånna där "startboxar" som öppnas när man startar tävlings osv osv. Jag vill ha en färdig galoppbana NU :D

2014-03-20 @ 14:44:47
Din bloggadress: http://www.ponystreet.blogg.se
Postat av: Lily Moonnight

Grattis! Du vann 200 sc om du kollar på starstables nyhets sida! Det var på deras instagram tävling:)
/Måne

2014-03-20 @ 15:22:41
Din bloggadress: http://lilymoonnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0