Kadrilj med SP

Vi i SP håller just nu på med en kadrilj vilket jag tycker är riktigt roligt. Kadrilj är nog de roligaste lektionerna man kan ha och gå på. Dock är det alltid stökit de första gångerna men de är sådant man kommer in i, nu när vi inte har något färdigt program heller utan bygger upp det så är det ännu svårare att ha allt kontrollerat.
Såhär vackert är det

Vi kommer antagligen visa upp programmet när det är klart, och det ska bli så himla skoj! :D

Postat av: Exenzia

Hihi jaa! Har en massa idéer på grejer vi kan ha med :D kommer bli så fett awesome!!

2014-03-25 @ 20:19:52
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: lina

finns inte water roses längre ???

2014-04-07 @ 11:45:32
Postat av: lina

finns inte water roses längre ???

2014-04-07 @ 11:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0