Musse pigg, eller?

Ni har inte fått se så mycket av musse sedan han köptes, har faktiskt inte riktigt hunnit rida honom. Har hela 5 araber som jag älskar så de är ju svårt att välja, vissa hamnar utanför.

Hursomhelst så är han ju riktigt fin och självklart ska han också få komma ut, även visas upp här i bloggen så vacker som han är.
Idag fick han äran att kläs i röd, precis som Musse Pigg. Dom har ju faktiskt lite likheter de två, vad passar inte då bättre än att matcha dom? :D 

Postat av: Liv Silverstar

Hej Manda! För inte så länge sen köpte jag Prins från Reed Kassler då berättade hon att han hade en tvilling dom var bästa vänner men skildes sedan när dom såldes vidare till olika ägare. Jag har hållit utkik efter hans bror för att dom kanske kan få träffas igen. Och när jag läste om Musse hajade jag till jag hade nästan gett upp hoppet på att hitta hans bror. Prins är också en duktig hopphäst och har tävlat en massor med Reed! Dom är otroligt lika och jag undrar om du vet något om det eller hur gammal han är osv... hade varit så kul att låta honom träffa sin bror. Han står ofta och bara stirrar rakt fram klarar bara inte att se honom så. Jag kanske hoppas för mycket men måste iaf fråga ;) :)

2014-03-09 @ 19:16:07
Postat av: Sarah Skyhill

4 araber har du väl? :)
Musse, Mimmi, Danne och Santos? ;)

Svar: Alba ;)
Amanda ~

2014-03-09 @ 20:27:42
Din bloggadress: http://JorvikSarah.weebly.com
Postat av: Maya Greenforest

Skulle ni kunna lägga till snoozen01 på minecraft servern?
Hon är min bästis och det skulle vara riktigt kul om vi kunde köra tsm. <3

Tack på förhand.
Förresten vad va ip adressen?
Jag är majjsan00 på minecraft ;)

Svar: fixar vi :)
Amanda ~

2014-03-10 @ 15:10:30
Postat av: Maya Greenforest

Vad var ip adressen? :)

Svar: 212.85.81.182:25565 trorja :)
Amanda ~

2014-03-12 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0