Ponnytjuv och Ponnypolis

Idag har vi haft en av de roligaste aktiviteterna som jag varit med på och även hållt i hittills. Nämligen tjuv och polis på ponny!

Vi samlades
vid värdshuset där vi tog närvaro innan vi red bort till slottet där jag förklarade hur det skulle gå till.
"Slottet är ett fängelse där poliserna stänger in sina fångar. Det finns inget som kan stoppa dom. Tjuvarna springer runt i staden (I silvergladebyn och runt slottet) och är kriminella, vilket poliserna måste stoppa. Det poliserna inte anar är att så fort de är ute på jakt står tjuvarna redo för att rädda sina vänner. Nu är det upp till poliserna att rädda staden"

Vi hade 2 poliser åt gången, dessa skulle ha blåa tröjor medans tjuvarna skulle ha svarta. Självklart såg vi till så att alla fick chansen att testa vara polis. Poliserna kämpade för att hålla sina fångar i slottet medans fångerna lyckades rädda varandra oftare och oftare. Mot slutet hade vi hela 3 poliser för att öka svårigheten och det blev genast svårare för fångarna att ta sig ut och bli räddade av sina kompisar utanför fängelset.

Alla uppskattade leken så den kommer absolut att komma flera gånger. 

Bilder säger mer än 1000 ord, så here we go.

Postat av: Fluffi puff (Hannah Highheart)

Heej, skulle vilja fråga om jag får vara med i din klubb? Hannah Highheart här och skulle vara så kul om jag fick vara med <3 är aktiv :P

2014-03-06 @ 20:02:18
Din bloggadress: http://hannahhighheart.blogg.se
Postat av: Claudia Winternight

Geez vad det var jobbigt att vara polis o.o Alla bara rymde hela tiden, vad är det för stil?
Dessutom trivdes inte min ponny som "icke Krim". Hon är väldigt kriminell av sig you know, äter 1 kg hö för mycket å så...

Svar: HAHAHHA
Amanda ~

2014-03-06 @ 21:35:29
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0