Star Stable Online Ifokus

Nyligen skrev Melissa Eveningcamp i SP chatten om att det ska komma ett Star Stable Online forum på ifokus.se. Jag gick in och läste lite i på tråden Mel berättade om och helt rätt så skrevs det att ett forum för sso är påväg, Spännande! :D
Forum är riktigt bra eftersom man lätt kan kommunicera med folk samt hjälpa varandra lätt. Tror det skulle underlätta massor för vissa spelare. Vad tycker ni? skulle ni hänga där? :D

Postat av: Hallonsmurfen

Där är jag, haha... XD

2014-03-18 @ 16:29:16
Postat av: Esmeralda Silverforce

Jag älskar tanken på ett SSO-forum, men de jag har sett har fallerat platt trots mycket reklam runt om dem (har själv försökt lyfta fram dessa för att jag gärna ser dem vid liv, men...). Det första jag hittade kom aldrig igång, det andra jag hittade fick ett antal medlemmar men ingen skrev något alls, det tredje jag tänker på är det på SSO Wiki som ingen verkar känna till trots att jag har hänvisat dit tusen gånger. Ugh. Vet inte om det är så att folk inte är intresserade eller vad det är, men något gör ju att dessa forum inte klarar sig.

Svar: åh, det var tråkigt. Men vi får hoppas på de bästa!
Amanda ~

2014-03-18 @ 17:24:27
Din bloggadress: http://monokerus.se/
Postat av: Claudia Winternight

Men ojoj, där var du lite fyndig i rubriken ;)

2014-03-18 @ 17:36:31
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Charlotte Snowborn

Nja, knappast. Tycker tyvärr att ifokus är en rätt dålig plattform då supporten är minst sagt undermålig och kontrollen släpps helt och hållet till värden (som kan vara precis hur som helst). Vissa sköter det snyggt, andra inte, jag vet i alla fall att jag -inte- skulle vilja gå in och stödja det forumet då plattformen i mina ögon är på tok för dålig. Sajtvärdar som får helt fria tyglar slutar inte alltid bra, vissa sajter blir bra och andra helt åt skogen. Själv ångrar jag rejält att jag hängt där tidigare och stödjer dem inte ens med ett klick längre, men lycka till om ni får igång något och hoppas ni får en vettig värd =)

2014-03-18 @ 19:30:13
Postat av: Capucine Papapoulos

Jag tycker att iFokus är suveränt! Det stämmer nog som ovanstående säger att sajten blir dålig om sajtvärden är dålig, men där jag hänger är sajtvärdar och medarbetare så bra som de kan bli! Om sajtvärden inte är bra så kan man ju också själv hjälpa till att göra sajten trevligare och kanske prata med värden om hur den skulle kunna göra det bättre. Starstable iFokus är en sida där jag skulle hänga mycket om/när det kommer! :) (Ja, jag bytte till mitt sso-namn igen... XD)

2014-03-18 @ 19:46:48
Din bloggadress: http://starstablecapucine.blogspot.se
Postat av: Alisa Goldstone

Älskar idén med iFokus forumet men det som kan hända är ju tyvärr vissa personer inte vet hur man ska bete sig bland folk men det finns många trevliga snälla personer som är mogna. Men absolut skulle jag kolla in eller så för det kan ju hjälpa om man behöver hjälp/tips med något!!!

2014-03-19 @ 14:05:19
Din bloggadress: http://summerdream.bloggo.nu
Postat av: Keso

Du förstår Manda - Ibland finns det folk som e 8-11 men ändå betér dom sig som dom e 12-17 så:Säg.aldrig.det.igen!!!!!!!! >:(

Svar: Vänta va? ;o
Amanda ~

2014-03-21 @ 22:15:21
Din bloggadress: http://lillakeso.blogg.se
Postat av: nathaliejill

Oj! Det är ju jag som skriver det högst upp där!

2015-02-19 @ 16:47:22
Din bloggadress: http://silverhawksfamilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0