Trickträning ~ Stegring

Jag och Alba har tricktränat lite, det första vi har jobbat på är att lära henne stegra på kommando. Vi har kommit en bit på vägen och idag gjorde jag det första gången när jag satt på ryggen. Hon vart lite slö på att förstå i början men vi lyckades göra det några gånger.

Fick några riktigt fina bilder, dock blev de flesta suddiga. Denna bilden under blev dock perfekt och jag är helt kär i hennes steg. Underbara Alba ♥

Stegrar hon inte helt underbart? *-*

Glöm inte att det är JAG som gjort bilden och äger rättigheterna till den. det är stor © på den och stölder anmäls. Den tog hela 6-7 timmar att få till .-.

Fick lite tips och hjälp med svansens form av under bara Salso, besök hennes blogg och se hennes underbara redigeringar HÄR

Postat av: Alessandra Kinglord

Vad fint du redigerar. :)

2014-03-15 @ 23:19:12
Postat av: Salso Shimpanso

TEAMWORK! -hoppar upp i luften och ger high five-

2014-03-15 @ 23:39:31
Din bloggadress: http://Bunnybrooke.blogg.se
Postat av: Daisy Waternight

Guuuud, vad fin bild på Alba - och redigeringen *-* To die for it, supersnyggt verkligen ;D

2014-03-16 @ 06:42:29
Postat av: Anonym

Känns som att du läst baraelviras.se en hel del?

Svar: Nope det har jag inte :)
Namnet kommer ifrån att jag heter baraamandah överallt men snus ogillade h så de blev s :p
Amanda ~

2014-03-16 @ 07:12:40
Postat av: Madelyn Flowerwright (Mango)

Den va otroligt snygg! :p

2014-03-16 @ 07:41:58
Din bloggadress: http://loverssohorses.devote.se
Postat av: Lova skylake

Bara ett tips, men du kanske skulle ha gjort ''hår snodden'' vid svansen lite större, för ärligt talat ser det ut som om hästen har ett hål i svansen xD (om det nu är en hårsnodd)

Svar: De är svansrosett :)
Amanda ~

2014-03-16 @ 09:29:00
Postat av: Abbie ponystar

Åhh gud va fint! *-* Du gör alltid fina redigeringar :D Älskar de verkligen!

2014-03-16 @ 10:55:20
Din bloggadress: http://lifeinjorvikonline.bloggo.nu
Postat av: Amanda Lightfield

Till Anonym - gick in på hennes blogg och såg att hon hade en Alba, kanske var det du menade. Men nä, visste inte ens om det. Hade du följt min blogg så hade du sett att Alba är en IRL inspirerad häst. Personligheten och utseéndet är taget från en ridskolehäst :)

2014-03-16 @ 12:42:12
Din bloggadress: http://baraamandas.se
Postat av: Avery Friendstar

Hej älskar din redigering och undrar vad du använder för pogram och om det kostar? Vill bli lika duktig som du

2014-03-16 @ 19:41:14
Din bloggadress: http://avery-friendstar.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

vad använder du när du typ ska dra "sträcket" runt hästen ?

Svar: Vanlig pensel!:)
Amanda ~

2014-03-20 @ 01:31:12
Postat av: Elin Slowland

Gud vad fin den är

2014-05-11 @ 10:13:47
Din bloggadress: http://elinslowland.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0