Blom stable - Brand

Observera att sims inläggen skrivs som om att wilma bloggar ur hennes perspektiv

Mitt livs värsta händelse har precis inträffat och jag är i sånt chocktillstånd. Jag är helt totalt livrädd i kroppen och vet inte riktigt vad jag ska göra. Grejen var att jag skulle ut till hästarna och fodra men kom på att brasan var tänd efter att vi kollade på film och hade trevligt tidigare, vi släckte den aldrig eftersom att vi ville ha lite mer värme i huset. 
Jag gick då in i rummet och började släcka brasan när en liten träbit flyger ut från ingenstans, det sätter eld på hela avlastningsbordet jag har bredvid med fruktskål. Tur så har vi alltid ett brandlarm över brasan och direkt när de går igång så larmas brandkåren. Dem kom på bara 2 minuter och Marcus försökte släcka det och lyckades hålla det från att sprida sig iallafall.
Jag kommer aldrig våga släcka eller vara för nära eld igen, detta kommer alltid sitta inborrat i min hjärna.

Postat av: Liv Ponyborn

Ja det har hänt mig 1000 ggr! ;( man blir så ledsen & vågar aldrig, ALDRIG tända den igen D; 💕

2014-05-10 @ 20:09:31
Postat av: Fiona Underland

Jag tycker att det är kul och trevligt att läsa när du skriver ur deras perspektiv. :)

2014-05-10 @ 22:46:53
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Michelle

Insåg att hon stod i datorn :) kanske det som orsakade branden också? :D

2014-05-11 @ 09:00:07
Postat av: Sandy Sleepymountain

Tycker det är jätteroligt att läsa om ditt sims! En gång så hände samma sak för mig, men elden gick inte att släcka! Så fort man äntligen lyckades startade den igen på ett annat ställe! Jag blev så trött på det att jag fick starta om allting :(

2014-05-11 @ 09:59:35
Postat av: Elise Dognhigt

Tur att det inte spred sig!

2014-05-11 @ 11:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0