Blom Stable - Marcus Tjörn

Efter mycket letande så fick jag kontakt med en kille i 25 års åldern som utbildar och arbetar med hästar på heltid. Vi pratade mycket om hans två unghästar och och även om hans planer på framtiden, han letade ett jobb som hästskötare och utbildare i staden och att flytta till våran gård skulle enligt han själv vara en dröm.
Han och hans två unghästar anlände till gården runt lunch och jag o Sarah hade gjort extra fint i de nya hästarnas boxar. Vi kommer att rida hans hästar Darius och Xena och han kommer rida våra hästar och hjälpa oss utbilda o träna dom. Sedan så ska vi göra upp ett schema på vem som ska göra vad i stallet och fixa o trixa. Vi skulle vilja bygga ut gården för att ha plats med flera hästar, men det är bara en tanka just nu och vi måste se över hur det funkar med dessa 8 hästar först. 

Xena, en av Marcus hästar släpptes direkt med gårdens ston, eftersom att hon själv gått med ston innan och skött det riktigt bra, och samtidigt som vi släppte in Xena så kom Duchess fram till Marcus och ville kela, vilken gulleplutt till häst man har!
Nu är det jobb som väntar, speciellt med ännu två nya hästar - Men vi alla brinner för detta och det ska bli så grymt kul. Välkommen Marcus! :D

Postat av: Nichole Silverheart

Kommer de bli en liten love story nu eller ;)

2014-05-07 @ 08:24:37
Postat av: Frida Shortcamp

Skulle du kunna göra ett sims inlägg med alla hästar på Blom Stable och berätta lite kort om hur de är och vad de är bra på. Samt ras, kön och ålder. Det skulle vara roligt! :)

2014-05-07 @ 11:07:42
Postat av: Frida Shortcamp

Skulle du kunna göra ett sims inlägg med alla hästar på Blom Stable och berätta lite kort om hur de är och vad de är bra på. Samt ras, kön och ålder. Det skulle vara roligt! :)

2014-05-07 @ 11:07:43
Postat av: Maggie Sunbear

Asså nej Amanda, det är inte kul att spela sims längre nu när du gör så fina hästar. Usch :c

2014-05-07 @ 14:41:42
Postat av: Caroline Winterdaughter

Hur gör du för att få över 7 hästar? :)

Svar: gjorde nyss inlägg om det :)
Amanda ~

2014-05-07 @ 15:21:20
Din bloggadress: http://winterdaughter.blogg.se/
Postat av: Caroline Winterdaughter

Fast jag har oxå Master controller fast kan fortfarande inte ha så många hästar...

Svar: man kan inte köpa eller föda upp man måste placera de i en egen familj sedan genom moden lägga till i familjen :)
Amanda ~

2014-05-07 @ 15:40:04
Din bloggadress: http://winterdaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0