Blom Stable - Ny utbyggnad

Gården bara växer och växer och Sarah och Wilma jobbar på med att träna och sköta om både hästar och allt annat som kräver tid på gården. man kan tänka tillbaka på när man var liten och kunde se framför sig vilken dröm livet på en gård är men det är inte riktigt den samma bild som verkligheten. En stor gård kräver enormt mycket tid och det kostar.

Men är man som Wilma och älskar svårigheter och att kämpa så är det inga problem, speciellt inte med Sarah vid hennes sida.

Det blev ett köp av marken bredvid gården för att bygga ut större träningsanläggningar till hästarna. Även 3 boxar byggdes bredvid anläggningarna.
På den nya anläggningen finns det 3 boxar, hoppbana, galoppbana, bomträning och en dressyrpaddock. Allt för att få det bästa till hästarna. Det är även upplyst på kvällarna.

Innan man ger sig på de höga hindrerna så värmer man upp och tränar över bommarna. Detta för att hästarna ska värma upp benen så bra som möjligt för att klara högre hinder. Detta brukar Sarah och Wilma göra tillsammans och samtidigt som de rider kan de ge varandra tips och hjälpas åt.

Detta var även Amidalas första träning sedan graviditeten och den var väldigt behövlig. Poker är en väldigt snäll hingst och trots att han var tillsammans med Amidala så höll han sig tillbaka och fokuserade på träningen. 

Sedan bar det dock ut till de lite högre hindrerna, Wilma valde att bara fokusera på ett av de hinder som stod uppe eftersom att det är en ny anläggning och det är väldigt ovant för poker att rida här. 
Några vägringar blev det innan han tillslut fick modet att testa hoppa över. 

Postat av: Romina Sunbell

Jag älskar verkligen dina inlägg om Sims! Du får mig att vilja spela sims bara mer och mer! ♥
♥Romina.bloggo.nu♥

2014-05-04 @ 18:03:58
Din bloggadress: http://romina.bloggo.nu
Postat av: Romina Sunbell

Jag älskar verkligen dina inlägg om Sims! Du får mig att vilja spela sims bara mer och mer! ♥
♥Romina.bloggo.nu♥

2014-05-04 @ 18:04:00
Din bloggadress: http://romina.bloggo.nu
Postat av: Sofie

Hej en fråga. Hur får du så du kan ha hästar på den andra tomten och så? Jag har 2 tomter som min familj äger på sims men de kan inte ha hästarna på den andra och de kan inte ha någon hage heller :(

Svar: har du köpt tomten kan du både bygga och vara där
Amanda ~

2014-05-04 @ 18:10:52
Postat av: Emma Darkrock

Assa bra inlägg!! :D

Men hur 17 kan man "köpa" mark xD?
Tack i förhand c:

//Emma D

2014-05-04 @ 18:11:27
Din bloggadress: http://darkroock.blogg.se
Postat av: Lydia Duskblanket

Hur kan du ha flera marker som? :o

Svar: Det går att köpa andra tomter, dock får man inte exakt alla funktioner :)
Amanda ~

2014-05-04 @ 18:35:19
Postat av: Emma

Kan man ha fler en 6 hästar? ( undrade bara i fall du vet det)

Du äger! :) och jag älskar dina sims inlägg <3

Svar: Om man har mod:en Mastercontroller
Amanda ~

2014-05-04 @ 20:03:34
Postat av: Anonym

Dina hästar ser så verkliga ut! Är det en mod eller fotar du så?😻

2014-05-04 @ 20:17:22
Postat av: The Revolt

Jag vet inte vad det här är för spel o.O aldrig hört talas om det :0 är det för att jag inte är hästintresserad elr för att jag är efter? O.o

Svar: the sims 3
Amanda ~

2014-05-05 @ 17:36:45
Din bloggadress: http://therevolt.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag vet inte hur man gör så gården blir större. Hur gör man?
Tacksam för svar

2014-05-11 @ 11:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0