Blom Stable - Planering

Det har varit en lång dag på gården idag, och jag har faktiskt lidit mig igenom den. Inte nog med att jag inte kunde somna inatt så vaknade jag upp till världens stökigaste hus. Tydligen hade en katt tagit sig in genom dörren igårkväll vilket Sarah hade upptäckt när hon gick upp imorse och hittade den klösande på soffan. Det var bara direkt på städningen för att snabbt sen gå ut till hästarna och fodra samt släppa ut dem.

Träningarna gick bra, Marcus red sina två hästar och Jag och Sarah var med för att få lite tips när vi ska rida dem, sedan så har vi alla delat upp ridningen av de andra hästarna. När allt sådant var klart så samlades vi inomhus för planering inför framtiden.
Marcus kom med förslagen att både ordna en slags fest för att fira att det går så bra då vi även kan visa upp gården och hur vi jobbar. Sedan vill han även att vi ska ordna en tävling på gården. Både dessa ska vi försöka ordna och hitta tid för. Vi planerade ett schema för hästarna där det står om de ska tränas i dressyr, hoppning eller bara motioneras.

Jag kommer vara den som har huvudansvar för hoppningen eftersom att jag kan mer än de andra, men självklart kommer de att hoppa också. Marcus kommer ha huvudansvar för Dressyr och Sarah för Motioneringen - men självklart kommer vi alla hjälpas åt med allt också.

Efter mötet var det direkt ut till stallet där vi mockade och fixade för att sedan ta in hästarna från hagen igen. Det blev dock lite mer småprat mellan mig och Marcus och han är en riktigt go kille. Han och Sarah är mina absolut bästa vänner och att jobba ihop med bästa vänner är underbart, iallafall inom hästsporten. 
Förresten så var även ett byggföretag här tidigare idag och satte vägg i boxarna och satte även en liten dörr ut istället, då blir det bättre o mer valmöjlighet för oss beroende på väder om de ska kunna gå ut eller inte. Tycker det blir riktigt bra! :D

Postat av: Irma

Hej Amanda!
undrade vart du fått häst dörren ifrån? , den på sista bilden.

2014-05-08 @ 14:50:26
Postat av: Tiffs

Vart har du laddat ner Shoreline Heights?

2014-05-08 @ 15:01:23
Postat av: Tiffs

Föresten
har redan den världen

2014-05-08 @ 15:05:05
Postat av: caroline Winterdaughter

Vilka filer är det man ska ladda ned för att få ett overload household?
Hittar det ingenstans...

2014-05-08 @ 15:36:32
Postat av: Anonym

Hur gjorde du de?

2014-07-03 @ 23:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0