Blom Stable - Rundtur i huset

Äntligen ska ni få en rundtur i huset, det är dock inte helt klart och saker läggs till hela tiden.
Taket buggade och blev svart, så ignorera det bara så kööör vi!
Hall
TV och Mysrum
Nedervåningens badrum
Kök och hall
Balkong
Wilma's rum
Badrum övervånig (finns 2 likadana)
Sarah's rum
Kom gärna med lite tips i möbleringen osv. :3

Postat av: Caroline Winterdaughter

Blommor och andra dekorationer!
Ser lite tomt ut i hörn och vrå :]

2014-05-04 @ 14:16:14
Din bloggadress: http://winterdaughter.blogg.se/
Postat av: Vilda Rainwater

Omg var fick du Eric Saade affischerna?😍🔫

2014-05-04 @ 14:34:54
Postat av: Nellie Longhill

Kankse tavlor och sånt skulle bli fint. Man kan också sätta ett bord i hallen kanske? 😊

2014-05-04 @ 15:22:36
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Som svar till dig Vilda Rainwater, så hittar du Eric Saade affischerna här:

http://www.thesimsresource.com/artists/ung999/downloads/details/category/sims3-objects-furnishing-decor-paintingsposters/title/eric-saade-poster/id/1105546/

2014-05-04 @ 15:26:32
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Zoe Yellowtree

Tavlor, lite lampor, lite levande ljus?
Lite mer krukväxter :)
Fotölj i rummen
ett litet sovrumsbord med en skrivbordslampa med pennor i en kopp och några papper och brevid lite böcker.
Sängen kan ha fler kuddar *-*

2014-05-04 @ 15:57:23
Postat av: Anonym

♥ Lampor i Rummen
♥ Kanske sätta upp lite fler rosetter på någon vägg, och samla några där
♥ Kanske sätta dit lite fåtöljer i hallen och lite bord, så man kan sitta ner.
♥ Lite tavlor på väggarna i hallen.

2014-05-04 @ 16:46:08
Postat av: Sofia Diamondnight

OOOOMG Sarah har Eric Saade tavlor *-* <3<3<3<3<3

2014-05-04 @ 16:56:37
Din bloggadress: http://diamondsofia.blogg.se
Postat av: Bard

HAHAHAHAH Eric Saade fick vara med :D

2014-05-04 @ 17:05:47
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

HAHAH ERIC SAADE XD

2014-05-04 @ 19:05:32
Postat av: nova blubell

sängen?vart laddade du ner den?

2014-05-05 @ 19:19:07
Din bloggadress: http://princessnova.bloggo.nu
Postat av: Jacqueline Queenlake

Har du sims 3 horses?

2014-06-01 @ 14:52:22
Postat av: Anonym

Det är väldigt tomt, jag tycker du ska få det mer levande med bord, barer, fotöljer , speglar ,tavlor , ljus ,mattor ,VÄXTER (AKUT) , och på bord kan du lägga pennor, saxar, smink , brev , papper , telefoner osv. Jag gillar verkligen inte mattan i Sarahs rum , den ser extremt tillgjord ut. Byta kanske? :)

Detta var endast min åsikt .

2014-06-03 @ 16:39:09
Postat av: anonmym

Hej för de första jag gillar färkligen din blogg jag läser de varje dag. Men vad jag igenkligen skulle säja va har du får häst tavlan i från? Och hur får du de så fint? Och sista frågan vad har du för Sims?

2014-07-03 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0