Blom Stable - Sanningen kommer fram

"Drömmarna och sanningen kommer alltid ikapp en"

Det är just det som har hänt mig idag, jag har suttit såhär i ungefär en timme nu medans de andra är ute i stallet, jag låtsades vara sjuk för att få vara ensam. Jag har aldrig förut blivit förkrossad eller insett någon genom en enstaka dröm. Men inatt var de min tur, det var som att drömmen ville berätta det för mig.

Jag var med Marcus på en stor hästfestival där kvällen avslutades med dans och country musik, vi hade det väldigt trevligt och skrattade massor. Jag hade aldrig haft så kul i hela mitt liv och det kändes så bra med honom, kanske för bra för precis innan jag vaknade så kysstes vi. Det var då jag insåg att jag faktiskt fallit för honom.

Jag är livrädd, livrädd över hur han ska reagera, eller hur jag ska vara runt honom. Jag vill aldrig mer se honom i hans vackra bruna ögon, eller röra hans mjuka skinn. För jag skulle inte klara att stoppa mig själv. Kyssen kändes så verklig och jag vet att den skulle vara minst lika underbar på riktigt. 

Det är som att jag fallit för min egna bror, vi är så lika och har samma intressen men ändå så olika. Vad ska jag göra? :c

Postat av: Alexandra Northfall

Berätta det : )...

2014-05-11 @ 14:17:30
Postat av: Sims Freak

Wilma
Försök vara stark.Bara säg det. ''Jag gillar dig''
Och så får man helt enkelt ta det som kommer.
Hur ont det än gör.

2014-05-11 @ 14:17:58
Postat av: Frida Shortcamp

Haha! Amanda!! xD

2014-05-11 @ 15:25:09
Postat av: Kate Seaheart

Hej Wilma!
Jag tkr du ska säga som de e fast det e svårt, så får du se vad svaret blir. Lycka till!:)

2014-05-11 @ 15:47:11
Din bloggadress: http://skywhisper.bloggo.nu
Postat av: Sofia Youngwright

Hej Wilma!
Jag tycker att du borde säga som det är till Marcus. Han gillar dig säkert också! Vem kan motstå dig..;) Men om han inte känner likadant, så får man gå vidare, som du gjorde med Derek (?). Men jag hoppas på de bästa, du kommer klara de galant! :D <3

2014-05-11 @ 16:40:01
Din bloggadress: http://sofiaandsilverhope.blogspot.se
Postat av: görka

Wilma du borde prata med Sarah! Hon kommer säkert förstå det gör bra vänner. Hon kan nog hjälpa dig att reda ut dina känslor. Du kan ju också prata ut med Marcus och ta reda mer om honom. Ni kommer nog bli ett fint par. Men fokusera på hästarna nu och prata med Marcus lite mer en vanligt :)

2014-05-11 @ 17:35:04
Postat av: görka

Wilma du borde prata med Sarah! Hon kommer säkert förstå det gör bra vänner. Hon kan nog hjälpa dig att reda ut dina känslor. Du kan ju också prata ut med Marcus och ta reda mer om honom. Ni kommer nog bli ett fint par. Men fokusera på hästarna nu och prata med Marcus lite mer en vanligt :)

2014-05-11 @ 17:35:05
Postat av: Haley Jones ( från Apaloosa Plains)

Wilma jag förstår dig, jag har varit i samma situation!! Men jag lovar dig det känns bättre om du berättar det för honom!! Ni kan bli väldigt lyckliga i hop och sorgen i hjärtat kommer släppa, det hjälpte för mig och jag är säker på att det kommer hjälpa dig vännen❤

2014-05-11 @ 17:40:04
Din bloggadress: http://summerdream.bloggo.nu
Postat av: Lilly Youngland

Wilma jag tycker du ska prata med sara först, och sen kanske förklara för Marcus vad du känner

2014-05-11 @ 17:48:56
Din bloggadress: http://lillyyounglands.blogg.se
Postat av: Ebba Yongland

Hej!
För det första,Lilly,det är mitt efternamn!xD
Och Wilma,du borde berätta för Marcus som det ee,det kommer lösa sig då!
Jag lovar!
Är i samma stunt på riktigt fast att göra slut,men nu pratar vi inte om det,hehe vågar inte!
BERÄTTA FÖR DRÖMKILLEN MARCUS!!!

2014-05-11 @ 19:03:07
Postat av: Evelina Stenstierna (Från Apaloosa Plains)

Berätta för Sarah! Hon är din vän, hon förstår dig, du kan vara 99% säker på det! Min kompis var i samma situation för ett par månader sedan och det visade sig att Arvid, som killen hette, kände samma sak! Jag håller tummarna för dig och för att det ska gå bra! Heja Wilma!

2014-05-11 @ 19:33:30
Din bloggadress: http://highgarden.bloggo.nu
Postat av: Chloe Seacake

Prata med Sarah & när du väl känner att du kan berätta det för Marcus så kan du fråga om ni kan prata ifred. :) Hoppas iaf att det går bra ;) ♥

2014-05-11 @ 20:24:21
Din bloggadress: http://seacakechloe.blogg.se
Postat av: Nadine.(nadine är en sim)

Hej:).Va roligt att du gillar han:)Men för att du ska känna dig bättre så kan du ju alltid chatta med nån anonymt online.Berätta om dina problem:)Kommer att kännas bättre för dig:)(Föresten Amanda hur gör du så hästarna har en sån fin form?Helt awesome)

2014-05-12 @ 08:47:44
Postat av: Dorie Hart (Simsnamn som är det enda jag kommer ihåg)

MArcus är din drömkille, passa på innan någon annan gör det före dig!

2014-05-12 @ 09:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0