Bytt hemstall - Fort pinta

Nu har jag äntligen lämnat Jorvik stallet och flytt till Fort Pinta. Det var uppdateringen som övertalade mig, och färjorna förstås. Det känns lätt och ta sig överallt och jag ÄLSKAR stränder så sjukt mycket. Så himla vackert!

Capu som jag kallar henne hade också tankarna på att flytta så vi bestämde oss för att göra det tillsammans. Sagt och gjort - vi är supernöjda hittills men jag tror bloggen kommer drabbas av massa strandbilder. DET jobbigaste med att nu bo här skulle vara att bli störd när man inte orkar/vill. Det är inte de att jag inte vill prata med er, umgås med er utan att jag vill ha ett privatliv även i spelet. Men vi får hoppas på det bästa! :D
Vilket hemstall tycker ni är bäst? 

Postat av: Elise Dognhigt

Jag vet inte riktigt. Mina favoriter är Steves gård, Jorvikstallet och
FPs stall. Jag tycker om dom för jag har bott på alla och har beundrad på alla utom FP fast där bor jag nu. Jag tycker också om dom för när jag kommer till dessa platser så känner jag mig hemma :)

2014-05-14 @ 17:12:00
Postat av: Layla Bunnyheart

Jag gillar steves gård allra bäst eftersom att det finns många lopp i närheten och det är centralt vilket gör att det mesta kommer närmare. :)

2014-05-14 @ 17:16:58
Din bloggadress: http://laylabunnyheart.blogg.se
Postat av: Sarah Skyhill

Såklart vingården!
1. Nära till allt
2. supermånga lopp i närheten
3. Väldigt trevligt
4. Ett vackert ställe
5. Bästa stället att rolla på.
6. Har ett bibliotek och massa uppdrag finns ibland där :D

2014-05-14 @ 19:35:24
Din bloggadress: http://jorviksarah.weebly.com
Postat av: Sarah Skyhill

Såklart vingården!
1. Nära till allt
2. supermånga lopp i närheten
3. Väldigt trevligt
4. Ett vackert ställe
5. Bästa stället att rolla på.
6. Har ett bibliotek och massa uppdrag finns ibland där :D

2014-05-14 @ 19:35:25
Din bloggadress: http://jorviksarah.weebly.com
Postat av: Sarah Skyhill

Såklart vingården!
1. Nära till allt
2. supermånga lopp i närheten
3. Väldigt trevligt
4. Ett vackert ställe
5. Bästa stället att rolla på.
6. Har ett bibliotek och massa uppdrag finns ibland där :D

2014-05-14 @ 19:35:25
Din bloggadress: http://jorviksarah.weebly.com
Postat av: Rebeca Wolflake

Skriver med mobilen 🙈
Såklart Steve för att det är nära till allt 😊

2014-05-14 @ 21:08:03
Postat av: Jane Riverwood

Äntligen! Bor i FP, visst är det nära till allt? Nu när det finns färjor är inget omöjligt haha xD

2014-05-15 @ 19:09:21
Din bloggadress: http://starstablejane.blogg.se
Postat av: Capucine Papapoulos

Har bara testat Ml, Js och Fp. Men hittills tycker jag att Fp är klart bäst! :D

2014-05-16 @ 06:36:55
Din bloggadress: http://starstablecapucine.blogspot.se
Postat av: cornelia

steves gård

2014-05-19 @ 15:17:13
Postat av: Elisabeth

jag gillar FP,JS och VG men jag vett inte FP är suuuppper bor där nu men Jorvig är så fint med sina skogar...

2014-05-19 @ 19:10:53
Postat av: Fanni Moonstorm

Jag har bara bott i ML (såklart) Sen flyttade jag till vg. Efter det flyttade jag till js men trivdes inte, så jag flyttade tillbaks till vg. Jag tycker bara det är så hemtrevligt där :) Man trivs verkligen. Man känner sig liksom som hemma. det är så mydigt :D Ps.Älskar dig Manda :D Hoppas vi kan ta en bild någon gång :D <3

2014-05-20 @ 21:28:30
Din bloggadress: http://fannimoonstorm.bloggo.nu
Postat av: Rebecca Bigtree

Jag tycker Steve's är bäst eftersom det har nära till typ allt, så roliga lopp finns runt omkring där. Och det ligger vid Sgb! C:

2014-05-22 @ 07:05:39
Postat av: Signe

CAPU!!!!! :D

2014-05-22 @ 09:12:19
Postat av: Chloe Mistnest

självklart fp o steves :)

2014-10-29 @ 13:04:12
Postat av: Tilde Lightfall

Absolut FP och Steves! Så du är bra på att välja hemstall också :)

2014-12-28 @ 14:58:19
Din bloggadress: http://tildelightfall.blogg.se
Postat av: Filipa

Jag tycker steves för det är så nära till allt och om man vill till korvkiosk stallet tar man bara färjan i fp

2015-02-12 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0