~



Postat av: Hanna skydaughter

Kommer sakna dig så sjukt mycket om du slutar!!! men jag förstår precis om du inte känner för det mer ❤️
//Hanna

2014-05-21 @ 23:54:07
Postat av: Fiona Underland

Du ska inte känna en press över att blogga. Bara chilla och ta det lugnt. :)
Jag kommer dock att sakna läsa dina inlägg. Kram!

2014-05-22 @ 04:55:53
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: undefined

Kommer säkert sakna dina inlägg... har dessutom inte Instagram :(

2014-05-22 @ 06:15:13
Postat av: Ava Turtlenight

Nej! Denna blogg är bara så bäst! Jag har inte heller inösta o kommer inte få. Men valet är förstås ditt eget! <3

2014-05-22 @ 06:44:04
Din bloggadress: http://turtlenight.blogspot.fi
Postat av: Celine Nightlee

Åh, tråkigt om du slutar men om du inte vill det så är ju det det bästa. Du ska inte känna dig tvingad till att blogga, man bloggar ju för att det ska vara roligt. Men om du nu slutar så har det varit härligt att få följa dig denhär tiden c:

Hälsningar Celine Nightlee

2014-05-22 @ 07:19:17
Din bloggadress: http://celinenightlee.blogg.se
Postat av: Anonym

Mandis... när jag har riktigt kul så är det när jag sitter och läser alla inlägg du skrivit nya som gamla jag vill inte att du slutar;( men jag/vi vill inte vara dom som hindrar dig att sluta bestäm du :I

2014-05-22 @ 07:26:48
Postat av: Tilde Darkstorm

jag var den anonyma

2014-05-22 @ 07:27:13
Postat av: Dina Kingblanket

Valet är ju självklart dit,men jag skulle VERKLIGEN saka att läsa alla underbara inlägg...

2014-05-22 @ 07:54:46
Din bloggadress: http://dinakingblanket.blogg.se
Postat av: Alicia Shortbard

Men Vännen...
Det är ju ditt val! Jag förstår att du vill leva,. 17 år, Välj det du vill göra, Välj din egen väg i livet, Mandis❤️
Valet är ju ditt! Dem som säger att du ska fortsätta blogga, bör du inte bry dig om!!
Du kommer ändå fortfarande var en av dem Kändaste på Sso ❤️
Du kommer alltid vara Star Stables lilla Manda ❤️❤️

❤️❤️❤️😘😘😘

2014-05-22 @ 13:31:12
Postat av: Nellie Candlecake

Ditt val^^^Förstår att du vill inte få press varje dag och att du inte behöver tänka så mycket på bloggen, kommer verkligen sakna sims inläggen :) Hoppas du bestämmer dig för att fortsätta!

2014-05-22 @ 14:33:10
Din bloggadress: http://candlecake.blogg.se
Postat av: Chloe Seacake

Att blogga i ett år är faktiskt jättemkt! Så du ska inte behöva sitta och skriva utan ha ditt eget liv och det är klart att alla vi läsare kommer att sakna dig! ♥ Meeen... som tur är så kan man läsa dina gamla inlägg! Det brukar jag oftast göra! :DD

Men snälla Amanda, radera aldrig bloggen - för den är den bästa bloggen i hela världen! ♥♥ (:

2014-05-22 @ 14:57:05
Din bloggadress: http://seacakechloe.blogg.se
Postat av: Elise Dognhigt

Jag förstår Manda, stressa inte över bloggen. Du ska få leva också men självklart vill vi gärna att du inte slutar. Du kommer ändå vara den bästa och finaste Mandan i hela världen och SSO. Jag är glad om du inte slutar men det är ditt val!

2014-05-22 @ 15:49:40
Postat av: Nellie Longhill

Har också egen blogg det kan vara så mycket jobb med det så till slut blir det bara jäätte jobbigt! Men vill inte att du ska sluta!❤️

2014-05-22 @ 16:51:05
Postat av: Zoe Yellowtree

Lägg inte ned allt som Anna Waterdawn gjorde iaf, det var ett tråkigt beslut, fortsätt leva <3

2014-05-22 @ 17:05:48
Postat av: Brooke Masterlee

Kommer du sluta blogga? Snälla gör det inte för din blogg är så bra!!!! :D

2014-05-22 @ 19:09:21
Postat av: anonymos

valet är ditt, kommer ofc sakna dina inlägg. men pls, give it a chance <3

2014-05-22 @ 20:23:46
Postat av: Maja

Snälla kan någon skriva värdekoden som kom med i senast min häst tidningen? Ha inte använda koden innan mamma kastade affischen :(

2014-05-22 @ 22:23:15
Postat av: .

Du, jag förstår dig.

2014-05-26 @ 14:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0