Falska rykten?

Här ovanför ser ni en konversation mellan mig och min kära vän och en föredetta medlem i SP.

Jag blev riktigt chockad när jag fick höra orden att det börjat gå rykten om SP och sedan när hon berättade vad det var för rykten, detta är INGET som jag eller de medlemmar som var inne har märkt. Och ungefär varje klubbmöte tas detta upp och det är INGEN som nämnt att det är något dåligt i SP.  Så det känns verkligen konstigt att folk sprider ut saker som absolut inte stämmer in enligt mig, ledarna eller våra medlemmar.

Jag kan endast komma på två anledningar för gamla medlemmar att sprida ut detta:
Kickad: Sur för att man kickades och vill få folk emot klubben
Lämnat: Man passade helt enkelt inte in i klubben och upplevde det på fel sätt

Jag blir riktigt trött på sånthär, och självklart har SP sina brister som vilka andra klubbar som helst, just nu jobbar vi t.ex. på att få de att lägga tid på alla aktiviteter och inte bara sikta in sig på ägarnas. Det är en brist vi har och jag är öppen med den. På ägarnas aktiviteter kommer 12 - 25 st och på medlemmars kommer 7 - 10. Men det jobbas på!

INGET är perfekt på SSO.

Ville bara få detta sagt, nu ska jag in o spela lite med SP igen - idag läggs sims åt sidan! :D

Postat av: Rose Riverson

Själv med i SP och har inte märkt något alls o.O

2014-05-08 @ 18:40:56
Din bloggadress: http://roseriverson.blogg.se
Postat av: Kate Mclee

Hej! Undrar en sak! På the sims 3, hur laddar man ner hår till hästen? Och andra hästar typ som friser osv! Och kan man ladda ner färdiggjorda byggnader med hästhus och hoppsaker? Isf på vilken sida? (Ska vara gratis) hoppas du svarar :)

2014-05-08 @ 18:49:43
Postat av: Amanda Silverlord

Ne fy tusan :( Inget jag märkt i SP o.o
USCH FÖR FALSKA RYKTEN ._.


2014-05-08 @ 18:56:14
Postat av: Sasha Rainnight

Rikitgt jävla lågt...;_; har inte märkt något i SP. Alla är helt sjukt underbara och välkomnande och sålänge jag har varit med har jag inte märkt nån som har varit det minsta otrevlig. Nää usch, de är bara avundsjuka på dig Manda som har en sån bra ostig klubb <3


Svar: ♥♥♥♥♥
Amanda ~

2014-05-08 @ 19:46:59
Din bloggadress: http://matchaslife.blogg.se
Postat av: Aria Queenbrooke ~

Tråkigt, man ska ha teamwork u knöw :D

2014-05-08 @ 23:20:05
Din bloggadress: http://queenbrooke.blogg.se
Postat av: Fiona Underland

Jo tack, det finns många spelare som sprider skit och trams om olika ridklubbar i spelet. Samt också om andra spelare. Personligen anser jag att det finns fler spelare som tomt PÅSTÅR sig ha hört rykten än vad det finns spelare som sprider dem.

2014-05-09 @ 01:01:21
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0