Galoppen som blev fin

Sedan lång tid tillbaka så har man alltid kallat galoppen efter kort galopp för "ful galopp" eftersom att den inte är speciellt vacker på våra orginala hästar, ponnys eller andalusier. Men när Araberna kom så blev alla fashinerade över att den faktiskt såg bra ut och var fin.

På bilden under rider jag i "ful galopp" och där tycker jag Alba har fått en riktigt snygg pose.

Jag tror att det är många som gillar att rida i den fula galoppen på araber, för helt plötsligt blir den fin och man kan fota riktigt snygga bilder med fina poser.

Tänkte avsluta texten med ett tips då jag märkt att det är många som inte gör det.
Spara alltid era fotade bilder i filformatet .png och inte .jpg då png ger en mycket bättre kvalité! 

Postat av: Jasmine Snösten =D

jag tycker kort galopp är den finaste gångarten på ALLA hästar =D

Svar: Trav ♥
Amanda ~

2014-05-02 @ 14:14:19
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se
Postat av: Jasmine Snösten =D

Aloha! kort galopp OCH trav <3

2014-05-03 @ 08:54:37
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se
Postat av: J Flowerbell

Hej Amanda! Jag undrar om du då och då kan göra sims videos när du spelar?

2014-05-06 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0