Blom Stable - Miami Spring Q och Amulette Q

Fölen är inte längre föl utan har nu vuxit upp sig. Detta betyder att hårdträningen snart kommer igång och annonserna ska ut på nätet. 

Amulette har redan fått sin annons och han är nog den som kommer att säljas först, Det är en rikgit fin hingst som dock är väldigt hingstig och planerna att rida in honom själv är lagt åt sidan. Han är alldeles för svår och därför kommer han säljas till en utbildad ryttare.
Miami Spring Q är ett busigt men snällt sto som kommer få stanna på gården lite längre för utbildning. Sedan är planerna att sälja henne och förhoppningsvis få se henne på större tävlingar i framtiden.

Postat av: Siri Moondawn

Har du något tips för någon bra sims blogg? För det finns väl såna?



P.S Du gör ett underbart jobb med din blogg! 💞👌

2014-05-05 @ 12:15:13
Postat av: Emma

Hej!

Jag har letat runt på google på horse coat dowload. Men jag hittar inget,eller så kan jag nt instalera det. Så jag undrar om du kan tänka dej att länka :)?
Jätte tacksam isf :D

2014-05-05 @ 12:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0