Novali Almér - The sims 3

Hej, mitt namn är Novali och jag föddes här i sunset valley för 21 år sedan. Jag har inte alltid haft det så bra som jag har det nu. Jag vill ta med er på min resa med min underbara familj - men för att ni ska lära känna mig tänkte jag berätta min historia.

Jag föddes till ett helt normalt liv precis som alla andra, jag var alltid lycklig och fick allt jag pekade på. Vi bodde då på en gård där mamma jobbade på att föda upp och sälja tävlingshästar. Jag var aldrig intresserad av hästarna och det gjorde nog mamma mer besviken än jag trodde. När jag blev 11 år så föddes hästen Running Fenix som jag fick namnge, han fick smeknamnet Felix. Min mamma gav honom till mig och gjorde allt för att jag skulle fastna för samma intresse, det var dock försent när intresset verkligen kom. När felix var 6 månader så hände det värsta en flicka på 11 år kan vara med om, mina föräldrar omkom i en bilolycka. 
När jag förlorat mina föräldrar så hade jag bara Felix kvar, vi båda fick flytta till mormor och morfar. Felix fick mig och känna att jag var nära mamma och vi fick ett så starkt band. Gården där jag föddes såldes och allt var borta - utom Felix.
För 2 år sedan träffade jag Albin, och det var ungefär då allt vände för mig och jag såg ljust på livet igen. Jag fick en sån livsgnista såfort jag såg på honom och vi började snabbt att dejta. Nu två år senare har vi redan hunnit gifta oss och vi planerar barn. Det är mycket som hänt och allt är fortfarande perfekt. Albin har fått mig att hitta mig själv.

För cirka en vecka sedan köpte vi en gård här i Sunset Valley där vi bor med Felix och sällskapsponnyn Figaro. 
Nu vill vi ta med er på våran resa mot en familj


Postat av: Sara

Åhh gud bra berättelse! längtar tills nästa''del'' kommer! :)

2014-05-17 @ 21:45:25
Postat av: Hanna

Så roligt! c:

2014-05-17 @ 22:45:47
Postat av: Frida Shortcamp

Detta ska bli sjukt spännande Manda!!!

2014-05-17 @ 23:58:19
Postat av: Anonym

Min katt irl heter Figaro XD men jättespännande att få höra om familjen (:

2014-05-18 @ 07:14:35
Postat av: Haley

Hej! Jag undrar om du kanske kan lägga upp en länk på vart du köpte håret till killen? :) det är ursnyggt ju!

2014-05-18 @ 23:52:26
Postat av: samantha diamondstone

hur gjorde du felix (vart installerade du honom)
Så vacker så det vore kule med svar, föstår om du säger nej på en så vacker häst!

2014-10-25 @ 17:23:05
Postat av: samantha diamondstone

hur gjorde du felix (vart installerade du honom)
Så vacker så det vore kule med svar, föstår om du säger nej på en så vacker häst!

2014-10-25 @ 17:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0