Samma historia, lite förändrad familj


Här har ni dem - efter mycket strul så är de dessa små varelserna ni ska få följa! :D

Postat av: Julia

Kan du sluta göra så mkt sims inlägg?? Altså det är inge kul, man går ju in på din blogg för att man vill läsa om SSO men din blogg borde heta SIMS istället -_-

Svar: jag bloggar om båda, och gillar du det inte behöver du inte läsa :3
Amanda ~

2014-05-18 @ 20:10:25
Postat av: Daniela silentmoutain

jag tycker inte det är för mycket sims jag gillar sims

2014-05-18 @ 20:35:22
Postat av: Anonym

Vet du hur man gör om sitt Sims säger att den inte känner igen grafik kortet? :)

2014-05-18 @ 20:42:31
Postat av: Ebba

Asså kan du sluta med så mycket sims!?
Det är sims,sims sims hela tiden!
När är det starstable,starstable och starstable!? O_O
Jag håller med Julia,men lite sims är kul,men sims tar över starstable!
Snälla Manda,jag vill inte vara elak så,men jag gillar det bara inte!

:( Hoppas det blir mer SSO!!

Hejdå Manda!

/// Ebba

Svar: jag försöker variera men just nu är inte min SSO lust så stor och min SIMS lust är större. Gillar ni det inte behöver ni inte läsa :)
Amanda ~

2014-05-18 @ 21:14:26
Postat av: LOVA SKYLAKE

mindre sims mera starstable!

2014-05-18 @ 21:17:20
Postat av: Hakunamatata

Håller me lova

Svar: Vad bra att du håller med dig själv. Tänk på att din IP adress syns :)
Amanda ~

2014-05-18 @ 21:17:38
Postat av: Kelly

Det är Amandas blogg, hon bestämmer vad hon bloggar om..;) Själv tycker jag det är roligt att du blandar StarStable och The Sims! Keep up the good Work! :D

2014-05-18 @ 21:27:34
Postat av: Hanna

Du Lyckas med allt! strunta i vad alla säger du är bra oavsett vad och hur du bloggar. Det är mest bara roligt att du bloggar om Ts3 o sso :)

2014-05-18 @ 21:38:13
Postat av: ulrike goldhill

Jag tycker det är super spännande att följa sims berättelserna, ser framemotatt få läsa om dessa nya figurer :)

2014-05-18 @ 23:26:40
Postat av: Fiona Underland

The Sims 4:
http://www.youtube.com/watch?v=jBC4nAdjdEU&feature=share&list=PLU-TYffNLU5ESaZtTVOeCQQnk334Y87cV

2014-05-19 @ 03:40:22
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: hakunamatata

Nejmen förlåt att jag håller med min syrra då. :)

2014-05-19 @ 15:53:08
Postat av: Anonym

Jag började läsa din blogg på grund av sims, så jag tänkte bara säga att jag inte alls håller med de som kommenterar att de inte gillar simsinläggen (även om "de" kanske är samma person? ).

2014-05-19 @ 17:14:06
Postat av: Holly Moonmountain

Åh den här familjen verkar mycket roligare o bättre :D

2014-05-19 @ 19:48:57
Postat av: Ylva

Jag tycker att det är mycket roligare mer Sims! :D men det är roligt med sso också, så det är roligt att du håller på med båda!! :) kram Ylva <3

2014-05-21 @ 07:16:05
Postat av: Leia Loudstone

Gud vad alla klagar! Sims är ju bäst!<3
Älskar att du lägger in sims på din blogg också :3 Just nu har faktiskt jag också tappat lite av sso-lusten, och spelar ganska mycket sims.

Men hur kan ditt sims se så himla bra ut?:O de är ju typ HD-kvalitet plus att dina karaktärer har mycket andra kläder än originalet osv, ja allt är så mycket bättre, och dina hästar!*.* ponny?!

Tell me!<3

2014-06-01 @ 09:42:15
Din bloggadress: http://arthooves.blogg.se
Postat av: Simsing - EN BLOGG OM THE SIMS 3

Känner igen CC:et, har nog samma i mitt spel. Snyggt ;)

2014-06-04 @ 12:31:11
Din bloggadress: http://simsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0