Sims 3 nedladdningar

Jag får väldigt ofta frågan om var jag laddar ned mycket av det jag har i sims och mitt svar är att jag googlar runt så mkt att jag inte sparar alla sidor. Dock har jag några sidor som jag kan dela med mig av till er.

För att läsa om hur du installerar detta får ni GOOGLA då det finns så bra guider där ute.

LÄNKAR:
Benlindor
Hinder, veterinärsaker m.m
Kläder, smink, smycken m.m
Hår
TOPPLISTA PÅ BRA SAJTER <- de bästa nedladdnings sidorna
Utrustning
Stalldekorationer, markings m.m
HÅR

Där har ni lite sidor jag har använt. Googla bara på det ni söker så hittar ni säkert!
Passar på att visa Wilmas nya frisyr - hur snygg är den inte?! :D

Postat av: Jane Riverwood

Så du köpte/laddade ner The Sims 3, utan något annat först, och laddade sen ner Semesterparadis, Årstider och husdjur? :)

Kostar Sims någonting? Funderar på att fixa ^^

Svar: ja, :) och ja de kostar!
Amanda ~

2014-05-03 @ 19:34:22
Din bloggadress: http://starstablejane.blogg.se
Postat av: Emma Darkrock

Hejsan!

Vet du ngn sida där man kan ladda ner kön till hästar xD?

2014-05-03 @ 19:50:49
Din bloggadress: http://darkroock.blogg.se
Postat av: Emma Darkrock

Hejsan!

Vet du ngn sida där man kan ladda ner kön till hästar xD?

Svar: http://www.mediafire.com/download/5g004la0ptm4k2a/StallionJunkV5.zip
Amanda ~

2014-05-03 @ 19:50:49
Din bloggadress: http://darkroock.blogg.se
Postat av: Tuva

Hej! Om man har mastercontroller & portrait - modsen, kan man skapa fler än 6 simmar i "skapa ett hushåll"? c: känns onödigt att ladda ner dem och så har jag ingen användning för dom :/ är inte så jättebra på engelska så jag förstår inte riktigt vad som står på NRaas sida xD tacksam för svar!

Svar: jag har inte testat!
Amanda ~

2014-05-03 @ 20:41:18
Postat av: Anonym

Heej manda! Asså ja vill SUPER gärna ha pose player, MEN asså jag fattar inte yt sakerna :/ snälla kan du göra ett inlägg där du säger hur man gör med BILDER? :)

Svar: tyvärr har inte tiden till det :c finns många bra guider på internet
Amanda ~

2014-05-03 @ 23:36:50
Postat av: Tilde Darkstorm

jag har ju hittat benlindorna och jag laddar ner dom men dom kommer ju inte in i spelet och jag har husdjur och vanliga sims 3!:( ska man sätta in nedladdningarna i speciella filer, mappar eller ngt annat? snälla hjälp mig:) det skulle vara toppen om du ville göra en film om hur du t.ex laddar ned benlinderna:) tacksam för svar eller ngt sånt:)

Svar: googla. finns så många guider.
Amanda ~

2014-05-04 @ 08:14:52
Postat av: Amanda Shywater

Hej,

Jag undrar vad sidan heter.

Mvh: Amanda Shywater

2014-05-04 @ 08:47:25
Postat av: Bea

Amanda snälla förklara hur man får in lakeside nedladdningarna till spelet! Kommer bara i en mapp men det går inte lägga in det i spelet.... Snälla hjälp!

2014-05-04 @ 13:20:43
Postat av: Bwa

Hittar ingen guide som funkar heller och den som finns på sidan är helt omöjlig att förstå :(

2014-05-04 @ 13:24:27
Postat av: Michelle Ponystreet

Tack för att du länkade! Har laddat ner massor nu :D

2014-05-04 @ 16:50:47
Din bloggadress: http://ponystreet.blogg.se
Postat av: Nasse

Vänta kan man ladda ner Sims 3 ep (expations paketet) sedan är det fritt att ladda ner Husdjur?

Funderar på att köpa det så måste veta! :)

Svar: man köper de första the sims 3 och sedan får man köpa spel upptill det :)
Amanda ~

2014-05-04 @ 19:53:12
Postat av: Nichole Silverheart

Tack för tipsen! Men jag förstår inte hur man laddar ner saker ifrån tumblr. De är ju bara bilder xD

2014-05-05 @ 09:41:21
Postat av: Cadence

Vart laddat man ner så man kan göra egna hinder? Och lägga bommar och så?

2014-05-11 @ 10:44:46
Din bloggadress: http://ssogirls.bloggo.nu
Postat av: Deliah

Är det gratis att ladda ner? :)

2014-10-12 @ 18:38:52
Postat av: Lena Crazystreet

Använder du dig av Orgin?

2014-11-04 @ 17:35:01
Din bloggadress: http://ssolena.blogg.se/
Postat av: Lena Crazystreet

Sorry för stavfel. Origin heter det såklart :)

2014-11-04 @ 17:35:51
Din bloggadress: http://ssolena.blogg.se/
Postat av: En från starstable

Hej Amanda, Är allt detta gratis? Vill gärna ladda ner det men ville fråga detta först :)

2015-01-03 @ 20:07:54
Postat av: nean

Tack så hemskt mycket! har letat efter sånt här hur länge somhälst!!!<333

2015-03-13 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0