slut på idéer

NU har mitt förråd av SSO tömts helt, jag kan inte komma på något att skriva om här. Oftast blir det bara bilder med lite text för att ni ska få något, men det är ju inte så roligt det heller. Jus nu har det blivit mycket sims och jag känner att självklart är detta min blogg och jag bestämmer. Men den är skapad för SSO och jag vill inte att sims riktigt ska ta över här.

SÅ nu skulle jag gärna vilja att ni försöker ge mig lite idéer här så jag kan ha lite mer att skriva här. 
Kommentera på !

Veckans insändare verkade inte riktigt på populärt som jag trodde så jag kommer mest troligt sluta med det. 

Postat av: isabelskyborn

Hej jag skulle jätte gärna om du bloggar om the sims 3 jag älskar värkligen när du gör det!

2014-05-01 @ 13:12:26
Postat av: Alma Starcake

Dina sims inlägg är bra men jag tkr sso inlägg är bättre! :) Du kanske kan skriva om typ du ska köpa en häst, ist för att säga vilken häst det är kan man gissa och du kan ge en ledtråd. Och sen kanske den som gissar rätt får en bild på bloggen eller länk på insta eller blogg exempel ;) :D

2014-05-01 @ 13:23:44
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Gillar när du skriver om sims! :D Kanske du kunde streama om när du t.ex är på något event med klubben? Det är ju inte direkt nått att "skriva" om men det är alltid roligt när du streamar! ^^ Tycker även att det är kul när du skriver om SP? Så om du eller någon annan håller ett mer "exotiskt" event (är säker på att alla SP's event är exotiska, men med exotisk menar jag mer som ovanligt och speciellt, något som man kanske inte ens vet vad det är?), hur som helst så tycker jag att det är väldigt kul när du skriver om SP! :) Om du nån gång kanske känner för det kan du ju kanske lägga upp bilder från IRL, typ naturbilder, bilder på dina djur, med mera! Detta är bara mina idéer, men hoppas du fick lite inspiration! :D

2014-05-01 @ 13:23:59
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Stefanie

Bara äääääälskaaaaar när du bloggar om Sims!!!!

2014-05-01 @ 13:27:45
Postat av: Zoe

Kan du inte streama SIMS snälla bara älskar sims :D

2014-05-01 @ 14:59:14
Postat av: Hanna skydaughter

Du kanske kunde göra upp små tävlingar någon vecka. Tex att man ska skriva ett inlägg om, kanske varför man valde sin starthäst. Och den som då skrev bästa eller så kan du ju presentera :)

2014-05-01 @ 15:36:53
Postat av: Vera W

Hissa och dissa dina hästar och om du skulle vilja sälja hästen om du fick tbx 50% av vad hästen kostade. tex om du skulle sälja en häst som kostade 560 så fick du 280sc :)

2014-05-01 @ 16:11:20
Postat av: Vilda snownight

Ta alla hästar på sso och betygsätt dem.:D

2014-05-01 @ 18:17:01
Din bloggadress: http://vildasnownight.bloggo.nu/
Postat av: Ebba Youngland

Hej hej!
Jag gillar både sims 3 och StarStable,men du kanske kan lägga upp om vart du laddar saker till hästen och sånt på sims?
Jag undrar verkligen det! xD
Sen kanske du kan lägga upp om dina hästar lite mer,älskar dem nämligen!!!<3

Jag skulle vilja se mer bilder på palomino färgade araben...SNÄLLA MANDA!!

Vi ses hoppas jag!


Ps:Kan jag få bli vän med dig och vara med på bloggen?

Mvh:Ebba

2014-05-01 @ 19:54:00
Postat av: Em

Snälla, fortsätt med The Sims! Att få se gården, Wilma, hästarna osv är jätte kul! Och det intresserar mig mycket mer än SSO även fast jag spelar det..!

2014-05-01 @ 20:17:35
Postat av: Frida Shortcamp

Skulle gärna vilja att du skriver mer om SSO. Ett förslag är att du skriver som en dagbok. Om t.ex. ridturer du och dina hästar gör. Vill också att du ska fortsätta skriva om the sims men mest SSO.

2014-05-01 @ 23:50:42
Postat av: Zoe Yellowtree

Din favoritplats?
Hur det ser ut i ditt hs?
Dina topp 3 outfits?
Dina topp 3 toppar osv?
Favoritbanor topp 3?

2014-05-02 @ 15:33:13
Postat av: Anonym

Jag gillar dina sims-inlägg mest :)
Tycker att du skriver de så bra och det är spännande att följa Wilma och hästarna:)
Sso-inläggen är också bra, men jag följer redan så många andra sso-bloggar så de blir liksom inte lika spännande. Sims blir av någon anledning väldigt intressant, trots att jag själv aldrig har spelat det och inte har något större intresse av att testa själva spelet.

2014-05-02 @ 18:48:51
Postat av: Jane Riverwood

Hej Manda! :)

Jag tycker att det är en väldigt bra idé med att blogga om sims, börjar till och med fundera på att börja köpa det.

Kan du inte blogga om Minecraft, då jag vet att du har det?
Började själv göra det igår om mitt lilla stuteri på Minecraft, och jag måste säga att det var riktigt roligt att bara blogga om det! :)

Gärna mer inlägg om DIG, och dina hästar!

//Jane Riverwood

2014-05-02 @ 21:59:32
Din bloggadress: http://starstablejane.blogg.se
Postat av: Ellen ♥

Skulle vart kul om du kunde göra en slags tävling.. Att vinnaren får ha en dag med Amanda, tex skypa o spela sso så gör man en sådan tävling i månaden eller veckan c: ♥

2014-05-03 @ 08:47:06
Postat av: Ida

Snälla kan du skriva vad man gör på ett event? Undrar jätte mycket har egen rid klubb men fattar aldrig det där med event, vad gör man? :)

2014-08-04 @ 14:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0