Blom Stable - Földags

Wilma gick direkt ut på nätet när hon fick en ledig tid ifrån stallet, hon behövde någon som skulle vilja flytta in hos henne och jobba där för att hjälpas åt med sysslor och ridning. 

Hon hittade en trevlig annons som var skriven utav en tjej vid namn Sarah Wertsson, hon var en trevlig tjej på 23 år som älskar hästar och allt som har det och göra. Hon hade precis gått ut skolan och sökte nu ett jobb som hästskötare. Wilma haffade direkt och ringde upp Sarah och redan dagen efter landade Sarah och hennes flyttlast på gården. Direkt när Wilma och Sarah träffades så klickade det och båda såg fram emot denna resan tillsammans.
Medans Sarah och Wilma satt och skrev på kontrakten så stod alla hästarna ute i hagen, de blivande mammorna Serena och Amidala stod tillsammans i den stora hagen. De var inte alls långt ifrån förlossningen nu och alla på gården höll sina tummar för att allt skulle gå bra. Det kunde hända ungefär närsom och det var väldigt viktigt att alltid hålla koll på hästarna.
Det dröjde dock inte alls många timmar innan man kunde höra serena gnägga och det var bara för Wilma och Sarah att springa direkt ned, en veterinär kallades även till gården som ett stöd om det skulle gå fel. Men det gick mycket snabbare och lättare än vad man trodde och Miami Spring Q föddes. 
Hon blev väldigt lik sin pappa Poker Q. 

Redan på morgonen därefter var det dags för Amidala, det blev en liten hingst vid namn Amulette Q som föddes och blev en blandning av sin mamma och sin pappa. Pappan är skimmel och man kunde se att han blev mycket ljusare än sin mamma. 

Nu blir det för dem att gå i hagen fram tills att fölen klarar sig själva, och medans är det hårdträning för Poker och Bandit.

Postat av: Andrea Dolphinlund

AHHHH JAG ÄLSKAR SINA INLÄGG OM SIMS!!!!! <3

2014-05-03 @ 08:31:08
Postat av: Bella Seaside

ÅÅÅH härligt inlägg *-* <3

2014-05-03 @ 09:09:54
Din bloggadress: http://starstableryttarna.blogg.se
Postat av: Hannah Moonbell ~Muffin~

Grattis till dina 2 nya familjemedlemmar ! Håller själv på att bygga en hästgård på 12st 60X60 platser xD O jag.. är knappt klar med huset ;-;

2014-05-03 @ 10:09:48
Din bloggadress: http://muffinmoonbell.blogg.se/
Postat av: Wirre Weris Drake

Du är elak! Haha, nu måste jag börja spela sims 3 igen.. hade lagt det åt sidan men efter dina inlägg så blev jag sugen igen x)

Svar: hihi jag är ju snäll!(a' blogga om det då med!!
Amanda ~

2014-05-03 @ 11:30:17
Din bloggadress: http://dragonforce.blogg.se
Postat av: Aria Queenbrooke ~

Man vill så gärna spela sims när du berättar så fint om det, men det är sååå segt och jag kan knappt starta det >.>

2014-05-03 @ 12:43:01
Din bloggadress: http://queenbrooke.blogg.se
Postat av: Stefanie

Äääälskaaaaar Sims inläggen!!!!

2014-05-03 @ 15:32:10
Postat av: anonymos

älskar dina inlägg om sims! blir själv inspirerad och får lust att spela!! och jag har letat typ överallt efter såna ridskor och ridbyxor som Sarah och Wilma har, om du kommer ihåg eller vet vart du laddade ner dom, snälla säg!! <3

2014-05-06 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0