Dinodalen kommer den 19 November (onsdag)

För ungefär 10 minuter sedan kom detta upp på star stable's instagram.

The Valley of the Hidden Dinosaur is coming THIS Wednesday, November 19.

It's time for you guys to get even more excited than we already are here at Star Stable HQ, and to make sure you're all prepped and ready for this incredible new adventure, we'd like to let you know all the requirements you need to have fulfilled to be able to get in:

You need to be Level 15
You need to be 'liked' in your reputation with Valedale
You need to have helped Nic Stoneground get away in his balloon to Dino Valley in the quest "With Hot Air Balloon to the Hidden Valley"

Now you've got all weekend to play up to that point if you're not there already, and we're very proud to introduce our #DinoValley launch video, made in a special collaboration with Star Stable player and fan Alice Winterbell. Enjoy!

See you in the Valley!

ÖVERSATT:

Valley of the Hidden Dinosaur kommer DENNA onsdag 19 nov.

Det är dags för er att få bli änny mer Nyfikna än vad vi redan är här på Star Stable HQ, och för att se till att du alla förberedd och redo för denna otroliga nya äventyr, vi vill att du ska veta alla krav som du behöver ha uppfyllt för att kunna gå in:

Du måste vara nivå 15
Du måste vara "gillad" i ditt rykte med Valedale
Du måste ha hjälpt Nic Stoneground komma iväg i sin ballong till Dino Valley i jakten "Med luftballong till Hidden Valley"

Nu har du fått hela helgen för att spela fram till denna punkt, om du inte är där redan, och vi är mycket stolta över att presentera vår #DinoValley lansering video, gjord i en speciell samarbete med Star Stable spelare och spelaren Alice Winterbell. Njut!

Vi ses i dalen!


Postat av: Nova W.

åh herre.... #LYCKLIG

2014-11-14 @ 17:15:30
Postat av: Tilde

-dör-

2014-11-14 @ 17:20:34
Postat av: Tilde Darkstorm

Gigogighb...AHHHHHHHHHHH😍😍😍😍😍😍😍😍 OMG DÖÖÖÖR NU😄 Snacka om frost inspirerat😍😍😘😘

Första reaktionen;
Öö WHAT!? Har dom en video😍

Andra reaktionen;
HOLLI SHIT! DEN KOMMER DENNA VECKA!!

Tredje reaktionen;
Åå herregud vad jag längtar, måste ställa mig vid Elisabeth så att jag snabbt kommer in.

Reaktionen jag har nu:
Holli makaroni depån kommer verkligen😄

2014-11-14 @ 18:22:27
Postat av: Tilde Darkstorm

Den'

2014-11-14 @ 18:23:02
Postat av: Fiona Underland

Jag säger samma som jag sade till Alicia.
MEN HERRE JESUS JAG GÅR OCH BLIR RELIGIÖS! 'tuppar av'

2014-11-14 @ 21:46:54
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Jennifer Crazyforest

Jag har en tråkig nyhet :/ Ni måste hålla en begravning för mig, dog när jag läste nyheten o såg på videon (OMG) :'D
//JENNIFER I HIMLEN ♡

2014-11-14 @ 22:29:18
Postat av: Alicia Kittenforce

Såg ni mössan hon hade? :o Undrar om det kommer sådana till Starstable när Dinodalen öppnas!:D

2014-11-14 @ 23:16:43
Postat av: alicepandapaw

Gick direkt till ss för att kolla om jag var gillad XD phuu....

2014-11-15 @ 09:24:14
Postat av: Claire Masterknight

OMG! JAG DÖR! Att jag måste vara level 13! DX

2014-11-15 @ 12:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0