"Every ice needs a Iceprincess"

Vilken underbar dag, alla hästarna i stallet har verkat extra pigga och glada. Tror aldrig jag blivit så välkomnad till stallet förut!

Det blev en längre tur på Isa ned till dalen, kylan tar lite hårdare på henne än Brunte och Aria men hon tyckte att snön var väldigt intressant.

Hon visade väldigt intresse för snön, hon har aldrig fått bevittna det förut. Hon kunde inte vara still med blicken och man kände energin börja kicka igång henne. Något hon speciellt satte blicken mot var alla andra hästar som hela tiden galopperade förbi oss, när snön skvätte från deras hovar och träffade Isa på hovarna.

Hon visade klara tecken på att "detta gillar jag" så vi tog och red vidare mot Nic där jag bytte om till barbacka och andra kläder och sedan red vi ned på isen.

Där blev hon nästan en liten Bambi på hal is innan hon riktigt lärde sig att det var halt. Hon var inte feg inte trots den hala isen utan hon började springa och busa med mig på ryggen. Ibland blev man nästan rädd att hon skulle halka så vi slår oss, men hon tvivlade inte en sekund. Tror aldrig jag sett henne så lycklig som just denna dagen! 

Hon lever verkligen upp till sitt namn "Iceprincess".

Postat av: Sara Raingren

Alltså ni är så söta ihop♡♥ Fint namn du döpt henne till!

//Sara Raingren

2014-11-24 @ 21:52:48
Din bloggadress: http://Sararaingren.weekly.com
Postat av: autocorrect höhö

Every ice needs AN Iceprincess

2014-11-24 @ 22:31:09
Postat av: Laura

autocorrect höhö: Nej, det ska vara "Every ice needs a Iceprincess". I svenskan är I:et en vokal, men i engelskans UTTAL av Iceprincess blir I:et inte längre en vokal - Därav ska det vara A och inte An. :)

2014-11-24 @ 23:21:40
Postat av: alicepandapaw

är detta bloggo.se eller vad det nu heter? :)

Svar: blogg.se
Amanda ~

2014-11-25 @ 07:23:00
Postat av: Robex Lundgren

snyggt

2014-11-27 @ 20:28:11
Din bloggadress: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0