Första kadriljlektionen

I torsdags så var det dags för den första kadriljen i SP. Det var verkligen super skoj och det verkade även medlemmarna tycka. 

Denna lektionen tränade vi endast på att rida och både följa sin partner samt ledet. 

Dem fick rida från B och E ned tills A där dom skulle vända upp mot C tillsammans och hamna rätt. Detta gjorde vi några gånger i både skritt och trav, just för att dem ska hamna rätt. Det är inte lätt inte!

Godkända blir dem iallafall - detta var inte bästa gången men missade att fotografera den som blev absolut bäst. Dem blev en liten klump ibland men det ska vi träna bort! :D

När jag kände att det kändes bra så körde vi moment 1 i programmet. Eftersom vi hade 10 minuter kvar. Det klarade dem redan på andra försöket och det är ändå ganska svårt - så är väldigt glad över att de gick så bra som det gjorde.
 
Vill ni veta på ett ungefär vad kadrilj är så kan ni kolla denna videon nedan, programmet satte Anna Waterdawn ihop i Water Roses. Minns det som igår - SÅ kul var det! :D

 

Postat av: Elvira Moonbaker

Kan du visa outfiten du hade i ett outifit inlägg

2014-11-29 @ 16:02:34
Postat av: Cilla W

Hej!
Jag undrar vad typsnittet till headern heter? Det där silverliga typsnittet:)

2014-11-29 @ 18:09:47
Din bloggadress: http://weststar.blogg.se
Postat av: Jenny Silverson

Guuuud vilket minne alltså! *-*

2014-11-29 @ 19:43:29
Postat av: Tyra

Hej! Jag skulle vilja skicka lite frågor till dig via mejl men står den på bloggen för jag hittade den inte? Mvh Tyra Kingstar;)

Amanda ~

2014-11-29 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0