Frågestund - Svar

Här kommer Svaren på frågestunden :)

 

Från Naomi:
1. När började du spela sso?
2. Hur hittade du starstable?
3. 3 favorit hästar i sso?
4. Chips VS godis?
5. Favorit färg? :P

SVAR:
1. Juli 2012
2. Via reklam på Stallet.se
3. Min häst Aria, Brunte, Goliat, Vit tinker och Snow. (kan inte bara välja 3)
4. Båda *-*
5. Rosa!!!♥

 

Från Claire:
1.Hur gör du för att vara så grym?
2.Varför ville du just att SP skulle heta Shady Pearls, alltså "Skuggiga pärlor" ?
3.Vad använder du för redigeringsprogram?

 

SVAR:
1. Jag är mig själv!
2. Det var bara ett namn som kändes rätt den kvällen vi stod och letade namn
3. Photoshop cs6

 

Från Amanda:
1.Favorit hästras i sso?
2.Vilken av fjordingarna är enligt dig sötast/finast?
3.Förebild irl?
4.Vad är/var ditt favoritämne i skolan?
5.Vilken var den bästa uppdateringen i sso´s historia enligt dig?

 

SVAR:
1. Alla ? :cc
2. Båda - kan inte välja
3. Eric Saade ofc
4. Bild eller musik tihi
5. HÄSTFUNKTIONEN WOOO!

 

Från Olivia:
1. Skulle du kunna ha en fanträff där du kunde ta lite blider och lägga ut den på din blogg?

 

SVAR:
1. För att du vill synas här eller? Nejmen det kanske jag kan ha i framtiden när jag har tid!

 

Från Claire:
1. Skulle du kunna skypa med ett fän? Isåfall vill du skypa?
2. Vad heter du irl?
3. Hur lärde du känna Kim?
4. Vilken är din idol? (Irl och på Sso)

 

SVAR:
1. Ja skulle jag kunna, dock pratar jag endast med folk jag känner lite mera.
2. Heter Amanda IRL också
3. Via ett annat online spel
4. Eric Saade, har ingen på sso

 

Från Esmeralda:
1. Vad filmar du med?

 

SVAR:
1. Fraps

 

Från Hilda:
1. Hur tar man screenshots på sso
2. Måste man vara en speciell level eller kunna gå till GÅD eller Dino för att komma in i SP

 

SVAR:
1. Jag använder Fraps
2. Nej, men man måste bli godkänd i sin ansökan.

 

Från Sofie:
Hej Manda!
1. Favvo-npc?
2. Hur många systrar har du egentligen? cx
3. Hur är livet som igenkänd? Är det ofta folk som skriker i chatten och följer efter dig osv?
4. Vilken hästras önskar du mest till sso?
5. Hur är din relation till hästar irl?
Hejdå c:

 

SVAR:
1. Conny som byter om i en tunna
2. Jag har 2, och en halv. Så 3 kan man säga!
3. Det är ansträngande men kul, får ofta folk som springer efter och kommer fram till mig och skriker "OMG AMANDA".
4. Haflinger - dem är ju så söta!
5. Har ridit men rider inte längre :c

 

Från Mandy:
1: Kan du göra veckans tävlingar?
2: Är jag god? (Med tanke på mitt efternamn)
3: "jag säger inte att Sp är bäst, men långt ifrån är vi inte.." Åååååh!!!! Vilken underbar rubrik Manda!!!! 'Dog när jag såg rubriken'
4: Har du en YT kanal? Isf vad heter den??
5: finaste hästnamnet på SSO?

 

SVAR:
1. Kanske, om någon är intresserad! :)
2. Mmhh, jättegod!
3. Mwihihi
4. Jag har en yt kanal som heter Amandalightbell
5. hmm.. finns många fina!

 

Från Addison:
1:vilken är din favorit häst i ditt stall på sso?
2:vilken är din favorit aoutfit på sso?
3:om du skulle välja bort en av dina hästar på sso vilken skulle det vara?

 

SVAR:
1. Aria just nu
2. Har för många outfits men ingen favorit hehe
3. Danne, palominoaraben

 

Från Lovisa:
1. Vilken är din favorit färg? :)
2. Vilken är din favorit häst på SSO? :)
3. Gillar du skolan? :)
4. Äger du en häst IRL? :)
5. Hur gammal är du? :)

 

SVAR:
1. Rosa
2. Aria
3. Nej
4. Nej
5. 17, blir 18 den 12 dec :)

 

Från Sonya:
1. Vilken är din favorit outfit på sso?
2. Hur många läsare har du på en vanlig dag här på bloggen?

 

SVAR:
1. Har ingen
2. Varierar kraftigt mellan 550 - 750 unika.

 

Från Vanessa:
1. Favorit youtuber
2. Favorit artist/skådespelare
3. Om du bara skulle få ha kvar en häst vilken skulle du ha kvar?
4. Favorithästras irl
5. Har du en irl blogg? Isåfall vad heter den?

 

SVAR:
1. Pewdiepie
2. Eric Saade
3. ehm.. Snow tror jag - hon passar i alla färger ju :D
4. hmm.. gillar många
5. Nej :)

 

Från Cristina:
1.Vilken server är du i?
2.Har du en YT kanal?
3.Om du har en YT kanal vad heter den?

 

SVAR:
1. Air Star
2. Ja, Amandalightbell

 

Från Ylva:
1. Är du rolig?
2. Din favvo häst på sso? Varför den?
3. Gillar du när fans jagar dig? (Som kim typ xD)
4. Vart köpte du den där svart vita filten som du matchade med Swag tights?

 

SVAR:
1. Roligast i universum :D
2. Aria, för hon är vacker
3. Haha när man streamar och så, men inte om jag är upptagen med något.
4. i jarlaheim

 

Från jasmine:
1. Vad det kul att filma med Kim?

 

SVAR:
1. Ja det var det, men sedan fanns inte tiden eller lusten längre

 

Från Anonym:
1) vilket hår "NPC" skulle du vilja ha?
2) har du nånsin sålt en häst?
3)varför började du blogga?
4) är du blondin IRL?

 

SVAR:
1. hmm.. typ Johannas kanske!
2. Ja många innan hästön kom
3. För Nicole Seaknight bloggade och det verkade roligt
4. Jag är Naturligt blondin och har färgat underhåret brunt

 

Från Anonym:
1. chips/godis
2. skräckis/komedi
3. tv/film
4. hunger games/divergent
5. frieser/pony
6. dinodalen/skördebyggden
7. brunette/blondin
8. dressyr/hoppning
9. tacos/pizza

 

SVAR:
1. Båda
2. Skräckis för jag älskar Supernatural serien
3. Film
4. Divergent
5. Ponny - dem är sötast
6. Dinodalen
7. Älskar att vara brunette själv så får väl bli det!
8. Hoppning
9. Tacos

 

Från Tilde:
1) Kan du skapa en Amandalightfield yt kanal där du lägger upp redigeringar, SP aktiviteter, serier/filmer mm?
2) Jag vet att du har en gubbe på server 2, men vad heter den?
3) Kan du vara inne lite mer på server 2?
4) Kan du lägga upp redigerings videor?

 

SVAR:
1. Har en YT kanal
2. Aria Northforce
3. Har inte tid tyvärr
4. Finns så många andra som gör det, så känner inget behov :D

 

Från Samantha:
1. Känner du Alicia starnight utanför spelet?

 

SVAR:
1. Nej

 

Från Sören:
1. Hur känner du för SP och vad är så speciellt med klubben? :D

 

SVAR:
1. Jag älskar SP över allt annat på denna fina sso värld. Allt är speciellt - hur klubben är uppbyggd, medlemmarna, aktiviteterna.. allt!

 

Från Melinda:
1 Varför valde du att inte vara med Kim?
2 Varför sålde du din friser? Vad hette den?
3 Vad heter du på serv 2 ?
4 vilken av dina hästar ångrar du att du köpte?
5 Vilket område vill DU att ska öppna ??

 

SVAR:
1. Svarat längre upp
2. Noorthblaze aka Nora - tröttnade på henne.
3. Svarat längre upp
4. Danne, palominoarab
5. Södra skörde och fornkungens saken

 

Från Saga:
1. Vilken är din favorit outfit just nu?
2. Vilken hästras i SSO gillar du mest?
3. Vilken hästras i SSO gillar du minst?
4. Vilken är din favorit låt?

 

SVAR:
1. Har ingen
2. hmm.. ingen aning faktiskt
3. Araberna som en gång var min favorit, tycker dem ser lite barbie och plastaktiga ut
4. hmm.. Gillar så många!


Postat av: Vendela

Kolla in min blogg föresten hur får du så många följare!?

2014-12-01 @ 17:00:13
Postat av: Ronja Watergirl

Haha wtf min sr tar slut 12 dec lol LoVe U Mandis

2014-12-01 @ 18:25:40
Postat av: Maja Snowgren

hej!! jag gillar också Eric saade!!!!

2014-12-02 @ 16:25:45
Postat av: Maja Snowgren

snarare älskar

2014-12-02 @ 16:26:18
Postat av: Selma Shadowheart

Heej Amanda! Kan jag få bli din vän på SSO? jag kollar på din blogg varje dag!! :) Jag skulle vilja träffa dig på SSO.

skulle vara så Kolt!!
hoppas att vi kommer ses! (PS: vilken häst tycker du mest om på SSO?)

2014-12-03 @ 18:25:05
Postat av: Selma Shadowheart

Var det kul att filma med Kim?
Jag skulle skratta så att jag typ DOG! hihi!
Brigitta...Bregott!!!

2014-12-03 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0