Magnum på Semester!

Inatt skickades magnum iväg på semester, jag kände att jag behövde en förändring i stallet och sedan så när man har 30 hästar vill man egentligen ha alla hemma. Men just nu är det ju begränsat och endast 10 st kan vara hemma - 10 AV 30 ?! :c

Jag och Elin satt och klurade lite på detta inatt, och vi kom på olika Idéer för att lösa detta. Tänkte ta och dela med mig av min idé här och ni får gärna dela med er av erian ifall ni har någon!

Hagar, det är något som alla vill ha. Man vill kunna se sina hästar springa runt och busa, stå och beta och allt möjligt. Jag tror inte det är helt omöjligt för teamet att skaffa och jag tror kanske det kan vara något dem jobbar på då det är så eftertraktat. Men jag skulle kunna tänka mig att det finns några hagar på SSO, olika stora. Jag skulle vilja se det som ett "Andra hemstall" förutom att man inte kan ringa hem dit och där är endast hästar. Så man kan köpa en hage och man kan endast ha 1 hage åt gången. Hagarna är som sagt i olika storlekar och det får plats olika många hästar, i en kanske 5 får plats medans i en annan 15 st. Men priset går ju även där efter. 

För att byta häst i hagen så får man rida emellan dem, eftersom man vill ha det så verkligt som möjligt. Annars om ledarfunktion kommer så kan man leda. Men det är ju självklart beroende på hur nära man har HS. 

I hagen hade jag velat ha att alla kan se sina egna hästar, så det är lite liv i den. Det behöver inte vara advancerade rörelser i hagen men typ att dem går och betar. Dem övriga hagarna skulle kunna innehålla NPC hästar eller att man kan välja att se vänners hästar där - tror dock nummer 1 blir lättast. 


Jag är i väldigt stort behov av att kunna ha hemma fler hästar - så vi får hoppas på att teamet kan fixa något liknande eller bara utöka stallet så man får tränga ihop hästarna!


Postat av: Fiona Underland

Ha ha. Vilken min hästen har! :D

2014-11-27 @ 03:34:17
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej jag heter marina och jag ÄLSKAR dina vidios, kan inte du och Kim göra flera videos? Snälla. Har du kik, i så fall heter jag Marina_03_

2014-12-02 @ 18:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0