Min favorithäst just nu

Hästarna på jorvik är alla otroligt vackra varelser. Massor av olika raser och färger och fler är påväg. Alla spelare har sin favorit, oftast varierar det otroligt mycket från vecka till vecka. För mig då? jag har stått fast vid att Goliat är min favorit - sedan jag köpte honom. Jag tror aldrig jag känt en så stor kärlek till en pixelhäst förut. 

När tinkrarna kom föll jag pladask, dem hade en form som var så kraftig som arbetshästar och dom var större på ett annat sätt förutom i höjden. Jag blev fast på en gång och köpte 3 stycken. Men dem tog aldrig Goliats plats. Fram tills att Nordsvenskarna kom och Aria hamnade i mitt stall. Jag ÄLSKAR Aria - hon är så himla fin.

Så jag kan faktiskt säga att Aria är nya favoriten i stallet. Jag har väldigt fina hästar men ingen som jag trivs så bra på som henne. Det klickade direkt. Goliat kommer alltid vara en favorit för mig, men just nu är han inte nummer 1. Aria är speciell, hon är så passande för mig. Hon har en fin färg och passar i typ allt. Hon är så maffig och hon har så charmiga ögon. 

och ja hon har tagit över min design :')

förlåt att jag gör er Goliat-älskare besvikna (a)

Postat av: Fiona Underland

A, hon är verkligen jättefin. :)

2014-11-11 @ 20:27:52
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Nora MasterBrigde

Vart fick du skynket/schabraket på headern ifrån?

2014-11-11 @ 20:54:35
Postat av: Wirre Weris Drake

Otroligt fin är den så den får gärna pryda bloggen lite här och där :D

2014-11-11 @ 22:35:40
Din bloggadress: http://dragonforce.blogg.se
Postat av: Fiona Underland

Hej. Jag svarar ditt inlägg på instagram här.
Om du vill ställa in mötet så är det helt okej för mig. :) Kram!

2014-11-11 @ 23:43:09
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0