Nytt på hemsidan!


Nu är Hemsidan mycket redo inför julen, loggan är röd och har fått en tomteluva och bilden har bytts ut till en Julig bild med gran och mys. Det har även kommit en ny flik som heter "butik" där man kan köpa till en ny Star Stable JULSHOP! 

"Julklappar från Star Stable

Välkommen till Star Stables officiella Julshop!

Nu när julen är nära erbjuder vi exklusiva julklappar för både Lifetime Star Riders och de som vill bli det!

Varför inte hoppa över julrushen och istället bekvämt köpa något framför datorn?
Titta igenom våra julklappspaket och ta del av Star Stables magi den här julen!"

Perfekta julklappar till oss som ÄLSKAR star stable! 

På nyheterna skriver star stable även såhär:

I år gör vi det ännu lättare för er att hitta den där perfekta julklappen: i vår helt nyaStar Stable-butik hittar du flera fina presentpaket som är utmärkt lämpade för Star Stable-fans i alla åldrar!

Är du en ny spelare som behöver lite försprång? Eller är du kanske redan en mycket erfaren Lifetime Star Rider som behöver ett riktig uppsving av Star Coins? Star Stables presentbutik har flera olika paketerbjudanden med Star Coins och Lifetime-medlemskap, som passar alla spelare!

Samtidigt som du får din presentkod direkt via e-post så är detta inte enbart en osynlig digital present; alla våra presentkort skrivs ut på ett otroligt fint julkort som levereras direkt hem till din dörr, vilket ger mottageran något att öppna upp på julaftonsmorgon!


Dessa otroliga julerbjudanden finns endast tillgängliga en begränsad tid, och detta är vad du kan välja mellan:
  • 3,000 Star Coins
  • 5,000 Star Coins
  • 10,000 Star Coins vårt mest prisvärda Star Coins-paket någonsin!
  • Lifetime-medlemskap + 3,000 Star Coins
  • Lifetime-medlemskap + 5,000 Star Coins
  • Lifetime-medlemskap + 10,000 Star Coins vårt mest prisvärda Lifetime-erbjudande någonsin!

Ge bort en gåva full av äventyr, skoj och vänskap denna jul!
Gå till Star Stables presentbutik nu!


Postat av: Claire Masterknight

Hej! Asså jag kommer aldrib till butiken, hur jag än försöker, kan du hjälpa mig? (Uppskattas med svar <3)

2014-11-26 @ 18:48:05
Postat av: Claire Masterknight

Aldrig'

2014-11-26 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0