Tvillingoutfit med Sis♥

Hjälm - Marleys bondgård // Glasögon - Uppdrag // Cardigan - Goldspurs // Handskar - Uppdrag // Byxor - Fiskebyn // Skor - The fashion barn // Träns - Valedale // Sadel - Valedale eller Firgrove // Filt - Fiskebyn // Benlindor - Jarlaheim eller Fiskebyn // Dekorationer - Fort pinta & Silvergladebyn 


psst besök hennes blogg.. http://estherlw.blogg.se

Postat av: Claire Masterknight

Så fiiiint!

2014-11-08 @ 14:21:34
Postat av: Dextra Nightstorm

Hejsan! Jag håller på med en undersökning & tänkte sammanställa lite sso-bloggstatistik & jag hoppas att du kommer vilja vara med & hjälpa till & svara på några frågor;

Hur många unika besök får du ungefär om dagen?
Hur många sidvisningar får du ungefär dagligen?
Hur många blogginlägg skriver du ungefär om dagen?

För att räkna ihop det är det bara att du tar och plussar ihop t.ex. alla blogginlägg du gjort den senaste veckan och delar med 7, det kommer vara ditt svar. Använd samma formel för allt annat också så får du svaren.

Tack så jättemycket & hoppas att du kommer vilja medverka eftersom de flesta jag talat med iaf anser dig vara den mest kända bloggaren :3

//Dextra Nightstorm//Emilie

2014-11-09 @ 01:06:58
Din bloggadress: http://dextrastarstable.blogg.se/
Postat av: Anke Oldlund

Sadeln kommer från Valedale, jag har en sådan :) <3

Svar: Valedale och FG, vi har olika och skillnaden är den lilla kotten :)
Amanda ~

2014-11-09 @ 14:51:39
Din bloggadress: http://ankeoldlund.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0