We will always love you

Här ovanför kan ni läsa lite av vad som sades på klubbens möte idag. Lilz har efter flera veckors kämpande bestämt sig för att avsluta sin tid på SSO. Efter 3 år har hon inte längre lusten till att spela och det som hållt henne kvar har varit SP. Men hur lätt är det att driva en klubb om det är i ett spel man inte ens har lust att logga in på ? Det är inte lätt. Jag och lilz har många gånger haft diskussion  just pågrund av att hon aldrig spelar och jag har tyckt det varit så himla jobbigt.

För 2 veckor sedan max så skrev lily till mig att hon inte längre förtjänar titeln klubbledare och vi båda pratade om allt. Och idag gick hon ut med att hon kommer lämna SP för hela klubben. Hon kommer inte att lämna klubben ikväll utan hon vill göra det en natt när ingen annan är inne och kan se då hon tycker att det är väldigt jobbigt att lämna något som betyder så oerhört mycket för henne.

Detta beslutet har fått mig att gråta, känna mig helt försvirrad och rädd, för nu är jag ensam ägare. Iallafall ett tag till. Jag tror inte jag skulle klara av att driva en såhär aktiv klubb helt ensam. Så denna veckan kör jag solo och så får vi se om jag kanske från och med nästa vecka plockar in en testledare. har haft kontakt med två st i klubben angående detta så det gäller bara för mig att välja rätt. Någon jag kan sammarbeta med och som är på samma spår som mig inom klubb. Personen måste även vara rätt beslut för klubben. Bara framtiden kommer att avgöra hur det blir.

Men beslutet som lilz tagit var väldigt starkt och det bästa för oss alla. Vi kommer alltid älska henne och hon kommer alltid ha en plats i SP♥

Postat av: Emily Goldnight

Legenden Lilz <3 :,c

2014-11-09 @ 19:46:10
Postat av: Nadine catheart

Usch vad sorgligt Amanda😢😙♥️
Du klarar nog att driva klubben bra själv😌♥️

2014-11-09 @ 20:02:29
Postat av: Linnea Flowerstar

Jag kan möjligtvis prova att vara ledare om det behövs, stackars er som måste gå igenom det här :(<3 stay strong!

2014-11-09 @ 20:08:14
Postat av: Matilda flowerborn

Stay strong💕

2014-11-09 @ 21:38:28
Postat av: Fiona Underland

Ja... hon gjorde rätt val både för sig själv genom att gå ur klubben, samt också för dig genom att hon gick ur rollen som klubbledare. Lily R kommer alltid att ligga oss varmt om hjärtat. I mitt huvud är hon för alltid en Pärla. :) <3

2014-11-10 @ 00:00:17
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Jennifer Crazyforest

Usch vad sorligt... jag som blev så ledsen när hon slutade blogga, nu är det ännu värre :'c <3
♡ ■~ Älskar dig Lilz ~■ ♡
Även om detta inte är din blogg cx

2014-11-10 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0