Airstar

Detta är Airstar, en ny liten medlem i familjen Lightfield. Eller liten kanske man inte kan säga då h*n är ganska kraftig av sig. 

Den första Nordsvensken i familjen och troligen den sista. Familjen Lightfield har länge känt en längtan efter nordsvensk då det är en riktigt fin ras - men likheterna med Tinkrarna har satt stopp. Under dagens uppdatering när det avslöjades massvis om dinodalen var det klart - En nordsvensk skulle hem till familjen. 
Airstar var inte ett självklart val för mig, i GÅDs ljuset var det en väldigt gul häst och tveksamheterna satte in. Tillslut så blev det att valet hamnade på denna vackra häst iallafall och efter lite hjälp på instagram var köpet gjort, och hästen var inte alls gul när man såg den i vanligt ljus. Airstar <- var ett namn jag fick genom instagram och jag tyckte det var så himla klockrent. "Jag rider Airstar på Air star servern". Så enkelt val blev det. 

Dock har jag fortfarande inte känt efter ett kön eller smeknamn - kanske är det dags för en valack i stallet? Får klura vidare lite på det. :)

Var det flera som köpte sig en nordsvensk efter uppdateringens information kring dinodalen? ;)

Postat av: Wirre Weris Drake

Hihi här har du en som räcker upp handen på frågan (a)

2014-10-23 @ 13:03:02
Din bloggadress: http://dragonforce.blogg.se
Postat av: Fiona Underland

Vilken sötnos. :)
Jag har ännu inte råd med en Nordsvensk. Jag har precis börjat spara och ligger just nu på 2 SC. Haha

2014-10-23 @ 13:28:57
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Elsa Snowvalley

Hej!
Har ju också tänkt på detta med köpa Nordsvenesken, det är egentligen en självklar ras, men eftersom det är så lik tinker är jag inte med i matchen.
Sen är det ju så många färger man får ju beslut ångest liksom! Men den ljusaste har fallit lite mig i smaken, men den skulle nog inte fått kommit hem till mig om det inte hade varit för Dinodalen, ska bli riktigt spännade att få kolla in där :)♥

2014-10-23 @ 14:03:06
Din bloggadress: http://Starstableelsa.blogg.se
Postat av: Jamie Sharkdotter

En sak bara, varför tåler inte tinkrarna snön?! Jag VILL inte ha en nordsvensk men nu känns det som jag måste. Sparar nog i 8 veckor till en för att se hur dem är.

2014-10-23 @ 15:55:23
Postat av: Ebba Youngland

Jag vill sälja min tinker som heter ThunderWinner aka Winnie,den ljusbruna.
Men inte innan jag VET att jag har råd men en nordis och inte kmr sälja den!
Om jag köper en,kommer den heta Frost-Dream för den tål ju frost! :')

2014-10-23 @ 16:01:07
Postat av: Jennifer snowstar

Jag gjorde det 😁

2014-10-23 @ 16:14:31
Din bloggadress: http://snowstarjennifer.blogg.se
Postat av: Jadhbhrfknb

Eeeeeh hallå man måste inte ha en tänker för dinodalen.. :D

2014-10-23 @ 19:55:11
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se
Postat av: Anke oldlund

Jag sparar till en!!! Längtar

2014-10-24 @ 20:20:26
Din bloggadress: http://ankeoldlund.bloggo.nu
Postat av: zoe!

Jag kommer att köpa en :) men undrar om jag hinner tills dinodalen öppnar ( jag måste spara i 3 veckor :) )

2014-10-25 @ 10:42:14
Postat av: Elise Dognight

Jepp! men jag har köpt den som är egenteligen likadan som den du har Mandis men bara med ljus man :)

2014-10-28 @ 13:23:43
Din bloggadress: http://ida.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0