Känslomässig återförening

När jag idag fick höra att jag skulle springa bort till GED praktikanten av rådsmannen så vattnades mina ögon och alla känslor kom fram på en och samma gång. Det var ju han, min stora kärlek. Jag minns att jag lämnade honom för Nicole Seaknight men nu, nu kan han bli min en gång för alla. Direkt när jag mötte honom märkte jag att alla känslor fann kvar - det kunde jag se i hans ögon.

Åh min lilla praktikant Conny ♥
 
Jag vet inte om det är någon som följt min blogg ungefär sedan början, men jag tror bara att det är dem som förstår inlägget! :D

Postat av: Conny är min

Vet exakt vad du menar. Men conny är min. (Starstable har bytt namn på han) (han heter typ steve nu)

2014-10-16 @ 18:16:27
Postat av: Conny är min

Vet exakt vad du menar. Men conny är min. (Starstable har bytt namn på han) (han heter typ steve nu)

2014-10-16 @ 18:16:28
Postat av: Anke Oldlund

Jag är visst inte ensam om att vara kär i conny, han är min STORA kärlek, Jag bara älskar honom från topp till tå, men jag är inte förvånad då han är snäll och rar och söt...

2014-10-17 @ 18:04:04
Din bloggadress: http://anke.oldlund.blogg.nu
Postat av: svara gärna i ett inlägg om du vill :]

Hur blev det med SSO servern?
Jag har en fundering till, och det är hur ni gjort den, och vilken dator ni gjorde den på, som klarade av det?

2014-10-19 @ 17:58:05
Postat av: Adriana Nightbell

Hej!
Tänkte fråga dig om vad du använder för program när du fotograferar på sso :)
Tycker att det blir riktigt bra kvalité på dina bilder mot vad det blir på mina :)

2014-10-20 @ 20:06:53
Din bloggadress: http://nattstad.se/adriananightbell
Postat av: Fiona Underland

Å-åh, någon försöker sno din påg! :O

http://silverhaven.blogg.se/2014/october/jag-har-en-ny-pojkvan.html#comment

Svar: men dendära Emlan alltså :c
Amanda ~

2014-10-22 @ 14:55:52
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Tilde Seafall

Jag trodde jag var ensam att ha Conny som min stora kärlek, men icke.
Conny lovers here!

2014-10-22 @ 15:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0