Välkommen hem Aragon!

På natten har dem flesta mer viljestyrka än på dagarna, eller kanske inte. Men inatt kändes det så. Jag vet inte varför men jag ställde mig och typ dreglade över en Frisik Sporthäst med inställningen att jag inte ska köpa. Sedan börjar alla be mig köpa och köpa - men jag höll i min styrka, tills ost sa - Köper du om jag köper häst? Dum som jag var så sa jag ja. Hon köpte sin Cinnamonboy och jag fick köpa hem min Amethystrain - Aragon. Med 24 hästar är det svårt att hitta namn men det blev helt okej. Häst nummer 25 nu alltså. 

Men vi ska nog komma bra överens, jag har ju börjat gilla pärlan igen och blev så sugen på en mörk storhäst. Hoppas det håller i sig bara :)

Postat av: Fiona Underland

Skojar du, han är dösnygg!

2014-10-02 @ 21:57:48
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Jasmine snösten!

Oj nu har jag bara 2 hästar mer än dig XD

2014-10-03 @ 06:55:16
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0