Den nya chatten & Emotes

Såhär ser den nya chatten i spelet ut, väldigt fin och mycket enklare om ni frågar mig. Man kan frånskilja text mycket bättre och i vänchatten så är det lättare att kommunicera med flera personer samtidigt.


I vächatt är det endast en sak jag kan klaga på, och det är att man även i vän ser när andra gör emotes, vilket kan vara hur störande som helst. Frågade Heather om detta och det är tydligen så "för att man ska kunna få uppmärksamhet av folk omkring en" - citerat av Heather. Så vi får väl ge det en chans. :)

De nya Emotes då? Vad är det man kan göra?
 
Min favorit emotes är att buga sig, helt klart. Tycker den är så charmig plus att den kommer vara så användbar inom dressyren!
 
Vilken är din favorit?

Postat av: Frida Shortcamp

Det finns ju plats för en sjätte chatt. Vad kommer det bli?

Svar: kan även vara så att de behövt göra chatten bredare pga vänchatten! :)
Amanda ~

2014-09-03 @ 13:46:28
Postat av: Julia Lowland

Jag tycker om alla! Denna uppdateringen är nog en av de bästa :D Håller med om att buga sig kommer vara användbart i dressyren ;D

2014-09-03 @ 14:10:16
Din bloggadress: http://julialowlandsso.blogg.se
Postat av: Elise Dognight

Jag gillar bugningen!

2014-09-03 @ 14:56:42
Postat av: Juliette Frieondborn

Kan inte logga in!!!!!!!!!!!11 mmmmmmmmmmuuuuuuuääääääää

2014-09-03 @ 19:08:01
Postat av: Jennifer Mountainnose

Min var helt klart "hjälp". Den är bara så, jag. Testa göra emotions och sedan stegra, det ser roligt ut. (:

2014-09-03 @ 21:19:20
Din bloggadress: http://fancygirlz.blogg.se
Postat av: Filippa Spiderfoot

Buga såklart :'D Det är ju sååååå kul att buga när man stegrar eller sitter vid ett bord XD

2014-09-04 @ 14:28:39
Din bloggadress: http://flippbecca.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Vinka och buga

2014-09-04 @ 14:37:11
Postat av: Elvira Dragonstreet

Tycker heöt klart bäst om buga och vinka men tycker även när man är med vänner och så istället för att skirva "lol" eller "haha" eller lknande att skratta i skratt funktionen för tycker man har ett roligt skratt och jag smittades själv av det första gången jag hörde det xD men är lite besviken på le funkitionen då bara texten kom upp och inget annat hände Tycker man kunde gjort något mer än bara en lite text i le funktionen! men annars var uppdateringen jätte kul! lite jobbigt att alla emotes visas i alla chatts men efter ett tag när folk tröttnar på de är det inte lika illa antar jag för när först badplatsen öppnade var det nästan så man inte fick någon plats någonstans på handukar och stolar och i vattnet med nu är det ju lungare. Hoppas emotesen lungnar sig efter någon vecka också :)

2014-09-04 @ 20:51:06
Din bloggadress: http://elviradragonstreet.blogg.se
Postat av: Natalia Lightstar

buga, för att man kan göra ett jätteroligt skämt med den, man kan buga in i någon annans hästs rumpa och massa annat xD

2014-09-07 @ 20:25:45
Postat av: Lydia duskblanket

Kan man bli vän med Game masters?
Söker dom för jag vill prata med dom.
Eller blir dom vän med oss?

Väldigt tacksam för svar ^^

Svar: Dem måste bli vän med dig :)
Amanda ~

2014-09-10 @ 16:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0