Fler stallplatser åt folket

Godkväll på dig, har du det bra? Sitter du bekvämt med datorn/mobilen/surfplattan eller vad du nu användet för att klicka in dig just här, på baraamandas.se. 

haha igga den inledningen, jag försökte bara testa något nytt :')

Idag tänkte jag prata om.. STALLPLATSER.

Det är på tiden att teamet bygger ut stallen nu, på riktigt. Dem behöver inte förändra stallen på utsidan, men HEMSTALLEN kan dom iallafall ändra, för jag börjar få grov beslutsångest nu. 

Det kommer väldigt ofta nya hästar till spelet, ungefär 1 gång i månaden tror jag. Det blir RIKTIGT många hästar tillslut och folk köper och köper och köper. Jag själv äger nu 24 hästar, och 14!!!!!! är på hästön. Jag vill kunna ha flera av mina hästar hemma i stallet, lixom jag har köpt hästar jag gillar väldigt mycket, då vill jag kunna rida dem men SAMTIDIGT vill jag kunna köpa nya hästar som kommer, om dem faller mig i smaken. Jag är en person, och säkert inte ensam, som får ett band med mina hästar. Jag tycker det är svårt att skicka iväg dem och samtidigt finns det hästar jag vill ha hem. Det är nog inte bara jag som lider utav detta. 

Sedan finns det folk som tycker 10 hästar i stallet är mycket, och dem vill inte ha mer. Men man behöver inte utnyttja alla platser ifall man inte vill? Dem kan väl utöka antalet trots att det är "mycket" för vissa VILL och BEHÖVER ha mer.

Jag skulle även kunna gå med på att betala en summa, inte allt för hög, för att kunna köpa extra boxar/boxplatser och kunna ta hem de hästar som behövs. Att alla får 10 gratis, sedan får man köpa fler om det behövs. Låter ju rimligt och bra. Men utöka så vi kan ha fler hästar hemma, jag saknar ju mina små hästar på hästön.

Vad tycker ni?

Postat av: Olivia Skydaughter

Absolut! Håller helt med. Mer stallplatser till folket! ;)

2014-09-11 @ 19:14:23
Postat av: K.M

Håller med! Vågar inte köpa så många hästar för jag fruktar att bli tvungen att skicka iväg någon. Vill ha alla mina små (och stora) pållar hemma❤️

2014-09-11 @ 20:49:25
Postat av: Frida Shortcamp

Jag skulle kunna betala ca 100 sc för 5 boxar. Jag vet att vi inte har boxar nu men det är något jag verkligen vill ha. Och så kan hästarna gå runt lite i boxarna, äta lite hö, dricka lite vatten o.s.v. En riktig drömfunktion för mig!

2014-09-11 @ 23:08:28
Postat av: Rose Greenhill

För mig personligen spelar det ingen roll eftersom jag ogillar att ha fler än 5 hästar hemma samtidigt, men jag förstår att det är ett problem för andra :) Det jag vill se är en omdesign av hemstallet - riktiga boxar med boxdörrar tack, så att hästarna slipper dela box även om man har 10 hästar hemma - och den där lilla mörka spiltan i hörnet, vad ska den vara bra för liksom...?

2014-09-11 @ 23:46:08
Postat av: Fiona Underland

Jag håller helt med dig. Att få möjligheten att ha fler hästar i stallet hade varit underbart. Jag har än så länge bara tre hästar på hästön, men om det hade funnits plats till det skulle jag hellre haft alla tre i stallet.

2014-09-12 @ 08:26:21
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Layla Bunnyheart

Håller helt med det blir bara fler och fler hästar och jag vill inte skicka iväg mina hästar som jag snart kommer behöva göra sedan vill jag inte ställa min hästar i den lilla mörka spiltan utan halm det känns bara hemskt.

2014-09-12 @ 15:37:00
Din bloggadress: http://laylabunnyheart.blogg.se
Postat av: Elin Eagledotter

jag skulle också vela ha fler boxar men själv så har jag bara 7 än så länge men man får ju ångest för att man vet att om man köper fler så måste man skicka iväg en/några :/

2014-09-12 @ 17:44:28
Postat av: Alisa Goldstone

Håller helt klart med! Hade varit bra om det fanns typ 10 upplåsta boxar och sedan fanns det boxar med hänglås så att man inte kan öppna dem förrän man har köpt den för en viss summa js/sc som inte ska vara så himla dyrt... Det är en uppdatering jag hade gillat enormt mycket!

// Apelsinen

2014-09-13 @ 10:06:28
Din bloggadress: http://summerdream.bloggo.nu
Postat av: Mandy A.

Håller helt med dig!❤️

2014-09-13 @ 18:59:57
Din bloggadress: http://Horsepie.bligg.se
Postat av: Saga Sunstar

Den funktionen skulle vara så fab

2014-09-14 @ 18:53:43
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Ida Lowstreet

Håller med så sjukt mkt! Kan inte alla som håller med skriva till sso? Asså till supporten och skicka in iden, lixom att alla får ett visst antal boxar gratis, och sen är de flera me lås på som man måste köpa för sc, aa alla har så bra ider tror att sso skulle fixa om dom fick många såna "meddelande"

2014-09-15 @ 00:19:13
Postat av: Elise Dognight

Jag fattar presis! Jag har 25-26 hästar och jag kan VÄRKLIGEN inte bestämma mig! Daaaaaa jag dööör! Star stable fixa det här!!

2014-09-15 @ 15:26:42
Din bloggadress: http://ida.fotoblogg.nu
Postat av: Anonym

Jag Har inte 10 hästar en bara 8 men jag trivs inte med att ha för många hästar i en box/spilta jag måste låta dom stå i gången o så med och jag vill ha fler boxar för då kan jag köpa jätte många höstar när jag köper 10 000 sc

2015-04-08 @ 22:09:38
Postat av: Anonym

Jag Har inte 10 hästar en bara 8 men jag trivs inte med att ha för många hästar i en box/spilta jag måste låta dom stå i gången o så med och jag vill ha fler boxar för då kan jag köpa jätte många höstar när jag köper 10 000 sc

2015-04-08 @ 22:09:40
Postat av: Anonym

Sluta anonym 14 jag skrev det först eller skrev jag båda jag har ingen aning

2015-04-08 @ 22:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0