Fullt upp!

Ursäktar för oaktivitet, har haft fullt upp OCH har ganska fullt upp. Idag är det SP's dag också så nu går resten av dagen åt att fixa med SP. Men imorgon ska jag nog komma upp med något roligt SSO inlägg :')

Detta beskriver vad jag gjorde till 3 inatt.. ja min familj gillar sena kvällar.

Postat av: Ebba Youngland

Det är okej,Mandis!
Vi vet att du har fullt upp. :)
Har du vart barnvakt? :O
Eller är det en nykomling i släkten?
Aja,gullig var den iallafall! <3
Tänk på att ditt namn (tror jag) står i kanten,man ska hålla efternamnet för sig själv! Inte för internet och hela världen! ;D
Fint kort! <3
Älskar dig Amanda!
Om jag ser nån som heter Amanda,så springer jag dit och kollar om det är du! xD
1 fråga: Kan man vara i lvl 16?
Tacksam på svar! C;

Svar: Det är min systers barn. Och alla har redan lyckats söka upp mig så skiter i att det kommer ut. kja det kan man. kram :)
Amanda ~

2014-09-21 @ 20:10:50
Postat av: Ebba Youngland

Tack! <3

2014-09-22 @ 18:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0