Min favorit i alla lägen

~ Är Goliat. 

Han är typ världens finaste SSO häst, och helt perfekt i mina ögon. Han glänser så fint, hans färger matchar t.ex man och mule. Och han är den häst som jag ALDRIG tröttnat på, ibland har jag inte ridit honom pga att jag bär en outfit han inte passar i, förutom det så är han nog den som rids mest och den nya "Manda" hästen. Jag tror folk känner igen mig från avstånd med honom :')


Denna bilden gjorde även Saga Goldfall på honom igår, så himla underbart vacker, Tack igen! *-*

Postat av: Elise Dognight

Jag är så glad för att du börjat blogga igen!!!!
Så fina bilder!

2014-09-01 @ 14:56:43
Din bloggadress: http://elise.lovestar.se
Postat av: Colli

GUUUD vad fin!!!!!!!! *.*

2014-09-01 @ 15:16:05
Postat av: zoe!

ni passar så bra i hop fina mandis ♥♥♥

2014-09-01 @ 19:34:35
Postat av: Cora lightstar

På ni är så fina tillsammans och i morgon ska jag hämta min fina kille ni är ett bra team ;)

2014-09-01 @ 22:30:30
Postat av: Kajsa Flowerbear

Jag vet, odm är så himla snygga! *-* Har en som jag själv håller på o levla :3

2014-09-07 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0