Shady Pearls

Jag får ständigt frågor angående SP i sägchatt, folk som kommer fram och frågar om dem får gå med, frågar om deras ansökningar är godkända, frågar varför dem inte skrivits upp och så vidare.

För det första, jag undrar hur många inlägg som dessa jag behövt göra hittills? haha. 

Nä men helt ärligt, Om folk kommer fram till mig och frågar om dem får gå med i min klubb måste dem på något sett hittat att det är jag som äger klubben. Då borde ju personen antagligen via instagram, min blogg eller så kunnat hitta länk till hemsidan eller sett att det krävs en ansökan. Kanske har dem frågat en medlem, men oftast hänvisar dem till bloggen när folk frågar om SP, all information finns där.

Tycker det känns riktigt jobbigt att folk verkligen inte läser utan istället ska komma fram till mig och fråga hela tiden, jag ger inte ett bättre svar än att länkar till våran hemsida ändå, så why? Gäller det andra frågor som ni inte hittar svar på så självklart får ni fråga mig i spelet. Jag är ingen elak person som inte vill att ni pratar med mig, men jag vill hellre ha en rolig konversation än att svara på den frågar jag får flera gånger om dagen.

Jag tänkte även berätta att HITTILLS har vi godkänt 158 ansökningar och NEKAT 699 ST. Bara där kan ni se att det är väldigt många som nekas och det är inte personligt. Vi har höga krav på personer och det är av en anledning, inte för att vara elaka. Vi vill hellre ha den gemenskapen vi har nu i chatt, där alla skrattar och är glada tillsammans. Än att folk kommer in som bara skriver med mig eller lily. SÅ har vi upplevt det i våra andra klubbar. Sedan försöker vi hitta personer som hör ihop, så att man lättare kan förstå varandra och komma in i gruppen och trivas. Skulle vi nu ta in världens seriösaste spelare skulle personen inte alls känna sig välkomnad eller trivas, för i SP är personer väldigt flummiga från och till. Skulle vi ta in världens mest oseriösa så skulle personen inte heller trivas, inte på våra aktiviteter. Där försöker vi hålla en god och seriös stämning, vi vill att folk visar respekt när ledaren pratar, inte tramsar bort sig och att man lyssnar och följer instruktioner och prata med varandra på en bra nivå. VI försöker även hitta personer som är väldigt lika i personligheter - och det är därför vi har detta systemet. Vi har inget emot dig bara för du nekas, utan vi tror inte platsen i SP skulle vara något för dig. 

Hoppas ni förstår.
Första bilden med SP, tänk vad vi utvecklats sen detta.

Postat av: Sofie Dolphinknight

Jag märkte verkligen idag hur mycket folk frågade, förlåt för att jag frågade en del också om hur lång tid det tar att stå på väntelistan och så, men jag är jätteglad att ni godkände min ansökan, ska bli kul att prova på SP. Men seriöst, idag var det en som bara "MANDA JAG GRÅTER, SNÄLLA BJUD IN MIG I SP<3<3<3<3<3<3" ungefär, förstår att det måste kännas jobbigt för dig.

2014-09-16 @ 19:14:28
Postat av: Ebba Youngland

Hej!
Hon med den bruna andalusiern i ett hörn,är det Ella Flowerberg?
Jag skulle vara jättetacksam för svar om du vet! :D

Hon är min kompis.
Snälla svara Amanda! <3

Svar: ja :)
Amanda ~

2014-09-16 @ 19:52:41
Postat av: Elin Bravelake

hej amanda och SP jag har LÄNGE drömt om SP och nu tänkte jag hitta ett ställe att anmäla mig på!
jag är en flummig och rolig tjej som ÄLSKAR hästar och är en djurvän jag är inte VÄRLDENS flummigaste person men flummig.inte för flummig jag kan lugna ner mig. jag är i lvl 14 men jag tror inte lvl spelar SÅ stor roll... men jag verkeligen hoppas att jag kommer med

kram världens bästa elin bravelake

Svar: Shadypearls.weebly.com
Amanda ~

2014-09-17 @ 16:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0