Välkommen hem pärlan + ny outfit

Har verkligen fått en riktigt fin ny vän på SSO, lilla Nancy Mountainstone. Hon har IDAG spelat SSO i 2 veckor och ansökte till SP för några dagar sedan, vi blev helt tagna av hennes ansökan, hur bra den var och hon lätsom en perfekt person för SP. Därför släppte vi in henne redan dagen efter att jag läst ansökan. Jag är så himla glad att hon hittade sso, och oss. För hon är verkligen en amazing person och perfekt för SP. DET var dock inte det jag skulle prata om. Vi kollade iallafall på alla hästar på hela jorvik inatt och det slutade med att jag hämtade hem två hästar från hästön. 

EN av dem var pärlan, jag gillar inte stora hästar så mycket men jag kände att jag måste ha en hemma-och vad passar inte bättre än den vita sagohästen?
Hon fick även en ny snygg outfit, tränset och sadeln kom i dagens uppdatering och finns i gåd stallet.Blev helt förälskad när jag såg dem och slog till direkt.Den svåra delen var att få ihop en fin outfit, men det slutade med att jag fick blanda den med svart trots att jag egentligen inte ville ha med det. Vad tycker ni? :')
 
Vi kör även en liten gissning, Vem var den andra hästen som fick komma hem? Vinnaren får en länk. ;)

Postat av: Ess

Jag !!

2014-09-17 @ 16:10:58
Postat av: Rose

Frostriver?

2014-09-17 @ 16:57:59
Din bloggadress: http://roseshadowlee.blogg.se/
Postat av: Ebba Youngland

MELODY!!! :D

2014-09-17 @ 17:07:38
Postat av: Natalia Lightstar

hmm... Snowgaze?

2014-09-17 @ 18:40:28
Postat av: Annie Sunbrooke

Goliat eller Felix?

2014-09-17 @ 18:49:30
Din bloggadress: http://anniestarstable.weebly.com
Postat av: Elsa Snowvalley

Collin

2014-09-17 @ 19:54:44
Postat av: Mad

Frostriver eller Bandit?(om inte dom redan är i stallet)

2014-09-17 @ 21:43:51
Postat av: johan da man

MIMMI

2014-09-17 @ 22:21:48
Postat av: johan da man

du måste ju tagit hem mimmi jag vet att du saknat henne

2014-09-17 @ 22:22:27
Postat av: Annie sunbrooke

Äpplet! <3 (om hon inte redan var i stallet då) =)

2014-09-17 @ 23:44:43
Postat av: Fiona Underland

Fniss. Jag tänkte faktiskt på dig när jag tog en titt på den nya utrustningen i GÅD. Den skriker verkligen 'Amanda'. :P
Och ehm... var det inte Collin som också blev hemplockad från ön? O.o

2014-09-18 @ 02:01:41
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Ylva

Mimmi:)

2014-09-18 @ 14:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0