Kommer inte filma mer med Kim

Jag har fått kommentarer angående detta och nej det är sant - jag kommer inte filma mer med Kim.

Det är av en privat andledning som jag har tagit detta beslutet och helt enkelt för att jag inte vill längre, det var väldigt kul till en början. Tack till er som gett mig fina kommentarer angående avsnitten och varit helt underbara, jag tackar även Kim för tiden jag var med!

Ni är helt amazing - men nu är det bloggen som gäller och jag hoppas det räcker ;)

Bild i repris

Postat av: Lola Lionyard

Fin blogg!

2013-12-05 @ 18:27:31
Din bloggadress: http://lionyard.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för att du skrev ett inlägg om detta! Hade hört att du inte skulle va med mer men visste inte säkert..
Tråkigt, men det är ditt val.. :)

2013-12-05 @ 19:11:28
Din bloggadress: http://starstablecuntry.blogg.se
Postat av: Tilda

Om man vill bli starrider måste man ju betala. Men om man väljer tex 1 vecka och betalar och sen när den veckan är slut försvinner starridern då eller kommer det en ny betalning? tacksam för svar om du vet:)

Svar: den har alltid avslutats för mig :)
Amanda ~

2013-12-05 @ 19:11:50
Postat av: Sofia Diamondnight

Tilda ja den betalas igen om du inte avbryter den

Svar: Inte för mig :)
Amanda ~

2013-12-05 @ 20:01:29
Din bloggadress: http://diamondsofia.blogg.se
Postat av: Sofia Diamondnight

Kommer t.ex Anna vara med?

2013-12-05 @ 20:02:32
Din bloggadress: http://diamondsofia.blogg.se
Postat av: wilma

vad heter din youtube kanal

Svar: Amandalightbell heter min egna :)
Amanda ~

2013-12-06 @ 16:16:54
Din bloggadress: http://donnawinter.bloggo.nu
Postat av: Anonym

Naaw :( Gillade när du var med, mer roligare/mysigare xD Men det är ändå ditt beslut.. :) Och Kim som tänkte gifta sig med dig! Haha <3

2013-12-06 @ 17:54:35
Postat av: Hanna skydaughter

Det var roligt att du var med! Bra, nu vet jag att du har en youtube kanal också! Måste prenumerera :-)

2013-12-09 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0