Min Star Stable drömhäst

såhär ser min Star Stable drömhäst ut, ljusbrun med vit man.. SÅ SJUKT FINT!  gud vad jag vill börja spela på detta kontot, men jag tänker inte lämna snow + att jag är Life Time på det kontot. Hoppas denna går att köpa sen *dreglar*

 
 

Postat av: Saga Winterhaven

Jag har redan min. (Böt från mitt gammla konto till denna där jag har min drömhäst Quickplay.) hehe xD

Svar: awh, så gjorde jag också, hade en gul skäck med vit man som första konto, sen ville jag verkligen ha gråskimmel så jag bytte, nu är problemet att jag inte kan byta då jag är Life Time så jag hoppas verkligen att denna kommer gå att köpa sen! Hur ser din häst ut? ;D
Amanda ~

2013-01-25 @ 14:41:08
Postat av: Maria Moondaughter

Jag skulle vilja ha en riktigt svart häst(rapp), en silver eller en Rabicano^^. Hoppas verkligen de har med lite nya färger när funktionen med fler hästar kommer :).

Svar: awh! ja det hoppas verkligen jag med! :)
Amanda ~

2013-01-25 @ 14:48:30
Din bloggadress: http://moondaughter.bloggplatsen.se/
Postat av: Tuva Skyfall

Jao, min drömhäst skulle vara svart skäck, med sådär lysande vit under de svarta fälten och de svarta fälten, de skulle vara svarta som natten. Annars är det väll oxå hästen på dina bilder, men är redan ganska så nöjd med Dr.Dancers färg!!

2013-01-25 @ 17:30:34
Din bloggadress: http://jorvikshastar.bloggo.nu
Postat av: Saga Winterhaven

Min nya? Den är en ljusbrun häst med svart man samt vita långa strumpor på benen. Om du vet vilken jag menar? :D

Svar: gud vad söt! ja jag tror jag vet! ;D
Amanda ~

2013-01-25 @ 22:57:40
Postat av: lovisa undelee

hur byter man ny börjar häst?

Svar: gör ett nytt konto!
Amanda ~

2013-09-18 @ 15:46:36
Din bloggadress: http://lovisaunderlee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0