Eran tur att bestämma!


Tidigt den 24 Juli så åker jag med familj ner till Helsingborg för att vara där under hela festivalen. vi kommer hem SENT den 27 eller kanske på natten mot den 28 juli. Under dom dagarna så vill jag inte att bloggen ska stå still och hade tänkt att göra lite tidsinställda. så då frågar jag er.. Vad skulle ni vilja läsa om under den tiden? skriv så mycket ni bara kan nu! :D

Postat av: Nicooo :3

JAG VILL HA OUTFITS <'3333333333333333333

Det du är bäst p trololo :*

2013-07-16 @ 13:07:52
Din bloggadress: http://Fireruby.blogg.se
Postat av: Anonym

Om hästarna :D Ridpass, deras historia o.s.v ;)

2013-07-16 @ 13:55:43
Postat av: Bellis

jag vill läsa om kramkalas.

2013-07-16 @ 14:10:49
Din bloggadress: http://Jorviklife.blogg.se
Postat av: Exenzia

Rollinlägg, outfits, åsikter osv :D

2013-07-16 @ 16:32:05
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Abril Riverwright

Något riktigt annorlunda skulle vara super!
eller kanske att du gör olika starstable-outfits för olika stilar t.ex emos, glamour, diva, modernt, nörd osv :D
eller kanske att du provar olika mönster och färger på dina hästar (redigerar) för kul :P

2013-07-16 @ 19:00:34
Din bloggadress: http://abrilriverwrigt.bloggo.nu
Postat av: Camila Bluebear

Du kan göra mera Outfits!(ALSKAR DINA OUTFITS!)
:DD

2013-07-16 @ 20:43:07
Postat av: Lucy Flowerlake

Hmm. Du kan ranka alla dina favoriter i SSO -
banor, hästraser, platser, uppdrag o.s.v - från 1 (favvon) till 10 (sämst av topplistan). Det vore roligt!

2013-07-16 @ 21:34:29
Din bloggadress: http://lucyflowerlake.bloggplatsen.se
Postat av: Saga Northbell

Gör ett litet inlägg om de nya kläderna som kom idag med bilder och vad de kostar :3
— Saga.

2013-07-17 @ 20:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0