Guld i första Championatet♥

Goliat har nu fått vara med i sitt första championat, det gick väldigt bra och han var lugn under hela loppet. Han gjorde några få failar men han red ikapp allihopa och efter höbalarna så låg vi 1a, duktiga Goliat♥


btw. fail att det står moorland på bilden?

Postat av: isabelle

shit vilken underbar blogg :D originell och riktigt bra!! vad är det för spel du spelar? finns det att ladda ner ! :D

Svar: Åh tack så hemskt mycket! Spelet heter Star Stable Online och är online på internet, Starstable.com heter hemsidan! :D
Amanda ~

2013-07-29 @ 19:38:20
Postat av: Fanny Walhed

Gud vilken härlig blogg..! :)

2013-07-29 @ 19:44:48
Din bloggadress: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: isabelle

ååh ska börja spela direkt :D finns det rasen arab på några hästar i spelet ?

Svar: Det kommer antagligen att komma då det står med i infon, spelet uppdateras varje onsdag med nya saker som hästar, kläder, uppdrag och så! ;)
Amanda ~

2013-07-29 @ 20:05:38
Postat av: isabelle

aha oki :) om man inte är en "betalande spelare", är spelet fortfarande lika "roligt" då :)

Svar: Det blir ganska tråkigt i längden men i början så är det lika roligt, men man får tillgång till så mycket mer som betalande spelare och jag skulle inte kunna spela utan det, har själv betalat "life time" för 549 kr och behöver aldrig betala igen! :)
Amanda ~

2013-07-29 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0