Information om Foxchaser (Felix)

Foxchaser även kallad Felix är en "liten" hingst av rasten Paint Horse (tovero) på 150 cm i mankhöjd. Han är 6 år gammal och ganska nyligen inriden av en ridskola på jorvik.

Felix är en väldigt busig och lekful häst men han är väldigt lugn vid ridning, han var tänkt att bli en ridskole häst men han trivdes inte alls med alla barn omkring springandes så dom var tvungna att sälja honom. 
I stallet så är han väldigt lugn och försiktig förutom när han får syn på mat, han är en riktig matälskare! ;)
Men att bli borstad och gosad med tycker han väldigt mycket om.

Felix kommer vara en liten "allround" häst och vi kommer inte att sikta in oss på något särskilt inom ridsporten.

Felix och Mirandas häst Cookie som fick springa o busa tillsammans i hagen ;)

 

Postat av: Cassandra

vad söt! <3 jag gillar den där, men jag vet inte vilken jag ska köpa av de svarta? vilken tycker du?

Svar: jag gillar ju denna, men den andra är också väldigt fin!
Amanda ~

2013-07-10 @ 19:21:15
Din bloggadress: http://riverforce.blogg.se
Postat av: Lisa W

Jättefina hästar har ni! :D

2013-07-10 @ 23:10:29
Din bloggadress: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: molly flowerfield

jag ska kopa boda

kan ej skriva dom sista bokteverna i alfabetet

2013-07-13 @ 11:01:52
Postat av: Zoe Yellowtree

ska köpa den vitaste med svarta små fläckar

2013-07-13 @ 18:53:42
Postat av: Zoe Yellowtree

och den ska Heta Poptop eller så ska jag köpa den svarta med vita fläckar facktist <3

2013-07-13 @ 18:54:23
Postat av: Zoe Yellowtree

jag har köpt den fuxiga alltså inte den med lycktan utan den andra som heter Tigerlion som är i level 6 strax

2013-07-21 @ 17:00:12
Postat av: Fanni Opallake(aka oaktiv)

Var nånstans har du tagit bilderna? ^^

Svar: Äppellunden ;D
Amanda ~

2013-08-07 @ 17:27:17
Postat av: Carla Macnest

Alla dina hästar är så fina!

2013-09-15 @ 12:03:09
Postat av: zoe dolphinborn

ska köpa båda den som du har ska hetta foxhunter eller lionhunter och den svarta med vita fläckar ska hetta diamondheart!!!

2013-10-19 @ 16:10:39
Postat av: zoe dolphinborn

ska köpa båda den som du har ska hetta foxhunter eller lionhunter och den svarta med vita fläckar ska hetta diamondheart!!!

2013-10-19 @ 16:10:40
Postat av: Saga Sagis Hallonet Korven Hallonkorven Pandan Sunstar

Hejsvejs! Du, jag undrar om detta är en häst som man inte "tröttnar" på? Alltså, hur är den att ha och så? Jag funderar på vilken jag ska köpa, och det står mellan den svarta oldenburgaren, eller denna. Hur är dessa hästar att ha?

Svar: Älskar båda, dock blir man lite besviken på att han ser vit ut bakifrån och lite på svansen, men annars e han perfekt.. jag hade inte kunnat välja haha. kram!
Amanda ~

2013-10-24 @ 16:16:58
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: julie mcnose

supe fine horses

2013-10-30 @ 14:47:31
Din bloggadress: http://nattismineo.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur mycket sc kostade Foxchaser? :)

Svar: Oj, kommer faktiskt inte ihåg :D
Amanda ~

2013-11-22 @ 19:12:53
Postat av: Bella

så fina har du haft dom länge?

2014-08-26 @ 16:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0